środa, 12 lutego 2020

Nie będę tym ostatnim

"Możemy spróbować"
Spróbowaliśmy, nie wyszło- okej.
Ale nie myśl, że to nic takiego.
Nie mogę przyjaźnić z osobą, z którą byłem w związku.
Nie mogę udawać, że nic się nie stało.

Myślałeś, że po związku będę z tobą wychodził?
Myślałeś, że będzie jak wcześniej?
Nie będzie.
Nie będę tym ostatnim na twojej liście do przyjaźni.
Skoro nie kochałeś to dlaczego ze mną byłeś?
To nie ty tylko ja starałem zaakceptować Ciebie.
Twoje zachowanie i to, że byłeś taki nieczuły.
Że krzyczałeś jak zrobiłem coś nie tak.
Że mówiłeś jak bardzo użalam się nad sobą,
może nie wiesz ale druga połowa powinna w tym wspierać.
Potrzebowałem Cię.

Myślałem, że to ty,
lecz to nie ty i 
to nie ja.

Nie pisz do mnie i nie udawaj, że nic się nie stało.
Nie wysyłaj mi swych zdjęć.
Nie udawaj mojego przyjaciela.
Bo nigdy nie byłem dla ciebie ważny tak jak inni.
Ja nigdy nie byłem i nie będę nimi albo nim.
Przestań robić te wszystkie sprawy.

To było nasze ostatnie spotkanie
i
ostatnia rozmowa.


"A ja nie wrócę już, dość mam twych gorzkich słów
już wsiadam i nie zatrzymasz mnie
i pociąg rusza 
ja nie odwrócę się."

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka