czwartek, 9 stycznia 2020

Wiem jak

Wiem jak się zachowywać w związku.
Nie mogę kontrolować mojej drugiej połówki. 
Muszę ufać i chce wiedzieć ze ta osoba ufa mi. 
Wiem jak się ogarnąć, gdy będę o coś zazdrosny. 
Wiem jak nie być już tak zazdrosny jak kiedyś. 
Wiem jak ograniczyć nasz czas. 
Wiem że oboje musimy mieć wolność w tym związku. 
Mamy innych przyjaciół i musimy te przyjaźnie pielęgnować. 

Wiem jak być sobą w tym związku i wiem że mogę być soba. 
Gdy powiedziałem Ci o depresji zaakceptowałeś to i nie uciekłeś, nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. 
Powiedziałem dużo rzeczy aby być z tobą szczery, chciałbym żebyś ty też był ze mną szczery, mam nadzieję że jesteś. 

Chciałbym aby nasze łóżko już zawsze było nasze. 
Wiem jak cie kochać. 
Kocham cię. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka