niedziela, 12 stycznia 2020

To nie ja

Jestem na imprezie.
Ludzie tańczą, śpiewają, piją, bawią się. 
Co robię ja? 
Nic. 
Siedzę smutny, zamulony, bez życia, nie bawię się, bo nie umiem.
Nawet jakbym chciał, nawet jakbym się starał nie wiadomo jak to po prostu nie umiem. 
Może nie chce. Nie wiem.
Wiem tyle że nie pasuje do kolejnego towarzystwa które znalazłem.
Nigdy nie pasuje i nigdy nie będę pasować. 

Nie lubię się bawić, nie lubię tańczyć i śpiewać przy dużym gronie ludzi. 
I jeszcze przy ludziach których nie znam. 
To nie dla mnie. 
Nie dla mnie zabawa, nie dla mnie to wszystko. 
Jestem jaki jestem i nie zmienię tego. Jestem do niczego, bo nawet nie potrafię sprawić przyjemności mojej drugiej połówce. 
Przepraszam cię za to. 

Mam nadzieję że kiedyś będziesz mieć osobę która jest choć trochę do ciebie podobna, bo niestety. 
To nie ja. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka