wtorek, 7 stycznia 2020

W związku

Nie pomyślałbym że będę jeszcze kiedykolwiek w związku.
Spotkaliśmy się raz i już na pierwszym spotkaniu pocalowalismy się. Masz zajebisty charakter który uwielbiam. Przypomina mi charakter alyssy z the end of the fucking World dlatego chcę abyśmy obejrzeli ten serial razem. 

Bałem się pierwszy zapytać o związek ale powiedziałem sobie ze nie zrobię znowu tego pierwszy. Cieszę się że ty to zrobiłeś. I pierwsze słowa "kocham cię" z twoich ust. I ja ciebie też kocham. Naprawdę. 

Jedyne czego się boję to że będę się zachowywać jak wcześniej. Nie chcę cię kontrolować ani niczego zabraniac. Pragnę tylko szczerości, miłości i zaufania. Już jesteś tak blisko mojego serca. Proszę, nie chce znowu cierpieć. Nie chcę nigdy się kłócić, krzyczeć, obrażać, wyzywać, ja chce tylko... Kochać. 

Twoi znajomi są zajebisci, taaaaak bardzo się z nimi dogaduje i tak bardzo nie chce ich stracić. Ale najbardziej nie chce stracić ciebie, bo już nie ma mnie i ciebie jesteśmy my. Tacy pozostanmy. 

Proszę niech tak zostanie. 
Kocham cię bardzo

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka