wtorek, 19 listopada 2019

Zbiór moich krótkich wierszy| ZAŁAMANIE


Ja i Ty
to
nieskończona
tęsknota
*
*
TY się pojawiłeś
JA 
zniknąłem
*
*
Nie ma Ciebie
Nie ma mnie
*
*
Wszedłeś w moje
życie
i
pozostawiłeś
tylko
pustkę
*
*
Nie wiem jak opisać tęsknotę,
ból
cierpienie.
Mogę ująć to tylko w jednym słowie:
Ty
*
*
Ten wiatr, który przeszywał moją skórę, jest podobny do Ciebie.
Ty przeszywałeś moją skórę.
Ty odfrunąłeś jak wiatr.
*
*
Tutaj.
Nie chodzi o to czy boli.
Nie chodzi o to jak cierpię.
Tutaj.
Chodzi o to.
Jak ty szybko pogodziłeś się
ze stratą
mnie.
*
*
Boli mnie,
że z dnia, na dzień.
Czas.
Zamazuje mi w pamięci
Twoją
twarz.
*
*
Przecież, nie ma nas.
To dlaczego
Jestem 
Ja?
*
*
Pokochałem Cię.
Za to, nienawidzę
siebie.
Ciebie
nienawidzę za danie mi
nadziei.
*
*
Nie płacze
bo
Nie cierpię.
*
*
Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie?
Ja:
byłem zestresowany, ale nie bałem się
ponieważ,
dałem życiu ostatnią szanse.
Ty:
grałeś na telefonie.

Kto kogo bardziej kochał?
*
*
Jestem tak bardzo znudzony
*
*
Czy po tym wszystkim co mi zrobiłeś,
będę w stanie znowu kogoś tak pokochać jak ciebie?
i zaufać
tak jak
Tobie?
*
*
Koniec tego pierdolonego świata
*




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka