sobota, 2 listopada 2019

Młodość

Wiadomość o tym, że Ralph Kaminski wydaje nową płytę i to kilka dni przed moimi urodzinami, rozwaliła mnie.
Wiem tylko tyle- TA PŁYTA BĘDZIE CUDOWNA, jak ta poprzednia.

Ralph uratował mnie przed załamaniem.
Taką samotnością...
Takim załamaniem...
Uratowałem mnie przed upadkiem.


Oczywiście kiedy wyjawił tą informacja
od razu zamówiłem płytę.
Nie ważne ile by kosztowała ta płyta.
Wiem, że jego muzyka jest warta tego.
Bo wiem, że ta płyta będzie
Uczuciowa,
Smutna,
Kosmiczna,
Wrażliwa,
i
będzie wspomnieniem.


Ten ból, który opisuje w swoich piosenkach tak bardzo do mnie trafia.
Wtedy dużo myślę...
Dają mi tak bardzo do myślenia...

Młodość minie.
Wszystko minie.
Niczego nie będzie.
Albo zostaniemy we wspomnieniach najbliższych,
albo
nie będziemy wspomnieniem.
Będziemy tylko wiatrem w powietrzu.
Będziemy tylko zapomnianym dwutlenkiem węgla.
Młodość jest jedna.
Wszystko jest tylko raz.
Tylko
raz.


2 komentarze :

  1. Ja ostatnio sobie zrobiłam tatuaż :) Taki mały diament 💎 na nadgarstku prawej ręki po wewnętrznej stronie.💪

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka