czwartek, 8 sierpnia 2019

List do Ciebie.

Proszę wysłuchaj mnie w tym liście.
Proszę przeczytaj do końca.
I proszę daj mi szanse.

Wiem, że to nie jest proste i łatwe.
Ale proszę daj mi szanse spróbować jeszcze raz.
Daj mi szansę jeszcze raz pokazać jak bardzo Cię kocham.
Nie dam rady bez Ciebie.
Bo mój świat bez Ciebie, jest bez barw.

Zacznijmy od nowa.
Wiem, że już próbowaliśmy, ale proszę spróbujmy jeszcze raz.
Przeczytaj posty o Tobie.
Moja miłość się nie zmieniła, nie zgubiła.
To ja się pogubiłem, ale to nie Twoja wina.
Niczyja.

Pójdę na terapię.
Zrobię wszystko żeby było dobrze.
Wiem, że siłą Cię nie zatrzymam.
Ale wiem też, że chcesz ze mną być tylko się boisz.
Boisz się, że coś sobie zrobię.
I boisz się, że nie dasz rady tak dłużej.
Ale oboje damy.

Jeśli będziemy oboje pokazywać, że się kochamy to przetrwamy wszystko.
Tylko proszę daj mi szansę to pokazać.
Pokazać, że Chcę ciebie.
I tylko Ciebie.

Piszę ten list abyś zobaczył nadzieję.
Wiem, że ją masz.
Wiem, że chcesz ze mną być.
Bądźmy ze sobą i nie udawajmy niczego.
Za bardzo Cię kocham.
Jesteś moim kochaniem.

Wiem, że już to mówiłem.
Ale tym razem tego nie spierdole.
Obiecuję Ci.
Tylko proszę bądźmy w związku.
A już nigdy się nie skrzywdzę.
Ciebie też nie.

Ja potrzebuje Ciebie, a ty potrzebujesz mnie.
Będziemy razem patrzeć w gwiazdy.
Będziemy się opalać.
Będziemy robić zdjęcia,
Już wiem, że to Ciebie szukałem przez całe życie.
Już wiem.

Bo tylko tego chcę.
Ciebie.


Wybacz mi.
Proszę.
Kocham Cię.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka