czwartek, 1 sierpnia 2019

Moje życie

Moje życie jest takie... zakręcone.
Stąd ta nazwa.
Moje humorki, mój egoizm.
Moje emocje, mój ból.
Moje szczęście, mój świat.



Potrafię w czasie jednej godziny zmienić humor 100 razy.
Mogę być na coś wkurzony, a za chwilkę mogę żałować tego.
Później mogę sobie coś zrobić, następnie mogę się śmiać.

Dlatego od zawsze wolałem nie mieć, niż mieć.
Bo to co mam to na pewno stracę.
Dlatego mam tak mało przyjaciół.
Dlatego blog to dla mnie coś ważnego.
Bo tutaj nie muszę niczego ukrywać.
Nie muszę udawać, że wszystko jest okej.

Mogę płakać i pisać, a wy i tak rozumiecie.
Mogę być szczęśliwy i pisać, a wy i tak rozumiecie.
Mogę pieprzyć głupoty, a wy dalej jesteście i mnie wspieracie.
Doradzacie.


"Chcę umrzeć"
"Tak naprawdę to nie chcę umrzeć.
Po prostu pogubiłem się w życiu i potrzebuję drugiej osoby,
która poświęci mi uwagę i wskaże, 
co robić dalej."

I wiem, że trudno jest być z osobą, która ma chorą psychikę.
Ale zanim zaczęliśmy się spotykać, ostrzegałem i pytałem czy wytrzymasz.
- Dam radę.
Taka była odpowiedź.


A teraz?

Jak dzwonię to nie ma Cię...
Nie dzwonie na złość.
Potrzebuję Cię, naprawdę.

Dzisiaj (26.07) mija dwa lata odkąd poznałem (straciłem) bardzo ważną dla mnie osobę.
I w głowie dalej ją mam.
Bo ludzie przychodzą i odchodzą.
A ja chcę tylko spokoju i stałych ludzi.

Czy pragnę tak dużo?


22 komentarze :

  1. Bardzo ciekawy post, w nietuzinkowy sposób opisałeś swoje myśli. Myślałeś kiedyś na wydaniem jakiegoś tomiku wierszy? Myślę, że byłoby wielu chętnych na Twoje dzieło :)
    Niestety stałych ludzi w naszym życiu jest niewielu, do zliczenia na jednej ręce. Stąd też nie warto się przejmować opinią innych i po prostu żyć. Żyć tak, aby być zadowolonym, spełniać marzenia. Gdy ktoś się pojawi, nie przywiązywać się za mocno i robić swoje. Wiem, że to ciężkie i prawie nierealne, ale uwierz mi, da się. ;)

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myślałem o wydaniu wierszy, uważam, że raczej się do tego nie nadaję, ale bardzo Ci dziękuje.To miłe! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Adi pamiętaj że zawsze możesz na mnie liczyć. Post napisany świetnie jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany post. Mnie również dużo osób zostawiło i tęsknie za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wielu z nas ma takie osoby za którymi tęskni i za wspomnieniami, którymi po sobie pozostawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam takie wspomnienia związane z przyjaciółka, która była dla mnie jak siostra 💔😭😢

    OdpowiedzUsuń
  6. really nice post dear :) I like to read your blog :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne myśli :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. To się nazywa zmiana i wachania nastroju czyli tak jak u pań przy menopauzie 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieć bliską osobę u boku to ważna sprawa, pamiętaj, żeby nie zapominać o rodzinie. W rodzinie zawsze jest ktoś, kto nam pomoże, komu na nas zależy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam nikogo takiego

      Usuń
    2. nawet jakaś ciotka/wujek, kuzyni, rodzeństwo? babcia/dziadek? nie chcę wnikać w relację z rodzicami, ale czasem warto spojrzeć na wszystko z innej strony, moje podejście zmieniło się na lepsze (przez co przestałam mieć małymi kroczkami depresyjne dni) np. dzięki filmikom Beaty Pawlikowskiej, jak nie ona to może znajdziesz innego motywującego człowieka, wierzę, że dasz sobie rade ze swoimi myślami, bo po części cię rozumiem jeśli dobrze interpretuję wpisy i jeśli wiesz, że musisz iść na terapie to idź, jesteś mądry, więc z pewnością coś z tego wyniesiesz już po kilku wizytach

      Usuń
  10. Ja przez moją depresję straciłam najważniejszą osobę w moim życiu :( Ból mnie rozrywka a czas wcale nie leczy ran...

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 years old Account Coordinator Douglas Tomeo, hailing from Guelph enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Backpacking. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Ferrari F2004. hiperlacze

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka