środa, 19 czerwca 2019

WAKACJE 2019!

W końcu,
w końcu przyszły wakacje.
Koniec tej szkoły.
Koniec tego bardzo niefajnego roku szkolnego.
Jeszcze tylko dwa lata i w końcu skończę szkołę!
Tak się cieszę.
Nienawidzę szkoły.


Nie będę pisać co planuje w wakacje.
bo zazwyczaj później mi to nie wychodzi.
Bardzo wierzę w to, że to co zaplanowałem, spełni się.
Mam taką nadzieję.

Najbardziej chcę spędzać więcej czasu z moją ukochaną osobą.
Niestety moja druga połówka nie ma wakacji :(
Ale wierzę w to, że może będzie mieć trochę więcej czasu.
Nadzieja.


Tak bardzo chcę poczuć tą wolność,
o której cały czas tak piszę.
Poczuć niezależność i to, że nic nie muszę.
Bo nic nie muszę.
Zapomniałem o tym.

Brakuje mi starego mnie,
dlatego w wakacje postaram się odnaleźć
siebie.



ZAKRĘCONYCH WAKACJI!

23 komentarze :

  1. Poruszajacy wpis, życzę z całego serca, aby czas wakacji był owocny i taki jaki sobie życzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje wakacje dopiero rozpocznę za 6 tygodni teraz korzystam z ferii hhihi. Ładnie napisane!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo ładnie ubrałeś to w słowa. Jestem pod wrażeniem :) Ps/boskie zdjęcie
    Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również rozpoczęłam dzisiaj swój wolny czas :) fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis. ☺
    Zdjęcia są mega.
    Życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja moje wakacje już rozpoczęłam, na pocieszenie powiem Ci, że szkoła nie jest taka zła. Jest stabilna, później, jest sam stres.
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja w szkole doświadczam cały czas stresu. Jestem pod presją. Dlatego jak ide do szkoly że strachu boli mnie brzuch i nic nie jem przez co nabawilem się zaburzeń odżywiania. Naprawdę wole pracę niż siedzieć tam i uczyć się niepotrzebnej mi do zycia wiedzy. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Powodzenia w poszukiwaniu siebie. Wakacje to idealny czas na przeprowadzenie wewnętrznych refleksji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również pałam do wspaniałej placówki oświatowej czystą nienawiścią z licznych powodów, jak choćby zamiatanie bardzo istotnych spraw pod dywan. Warto jednak odliczać czas do jej końca, a w międzyczasie czerpać z tego okresu to, co najlepsze - młodość i swobodę.
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Twoj blog :) Jakoś tak niekiedy lepiej się czuję, gdy czytam Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja skończyłam szkołę już, całe szczęście, chociaż czasami napawa mnie nutka nostalgii. Udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze nie tesknisz za bardzo haha. Dziekuje!

      Usuń
  11. 24 yrs old Executive Secretary Hedwig Royds, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Vehicle 19 and Magic. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a C70. link strony

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka