sobota, 8 czerwca 2019

Ból

Każdy z nas czuje ból,
większy, mniejszy,
ale każdy go czuje.

Ból jest czasem dobry,
wiecie dlaczego?
Bo nie można cały czas być szczęśliwym,
bo to człowieka rozpierdzieli.


Nasz charakter i to co czujemy zależy od CHWILI,
przecież nie jesteśmy tacy sami cały czas.
Nie jesteś szczęśliwy cały czas,
nie jesteś smutny cały czas.
To wszystko zależy od chwili.

Kiedy jestem smutny to chce, żeby było wszystko dobrze,
żebym w końcu znalazł szczęście,
chce się oderwać od bólu,
chcę wolności.

Kiedy jestem szczęśliwy tęsknie za bólem...
Bo już tak bardzo się do niego przyzwyczaiłem,
że stał się częścią mojego życia
i nie mogę bez niego żyć.


Czekam aż nadejdzie, żeby później znowu chcieć szczęścia.
I tak na okrągło.
To jest męczące.
I co z tym zrobić?
Da się?

I tu zadaje sobie pytanie.
Co jest lepsze:
Ból czy Szczęście?
Które z nich mnie przygarnie.
Które z nich mnie przekupi.
To oni walczą o mnie czy ja o nich?
Walczyć?


22 komentarze :

  1. Lepsze szczęście, ja od 3 lat prawie codziennie ból przez chorobę 😣😢

    OdpowiedzUsuń
  2. I szczęście i smutek ma swoje granice, dlatego co jakiś czas po prostu trzeba odbić się w drugą stronę. Poza tym zdjęcia znowu wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ból jest potrzebny ale ja nie tęsknie za nim kiedy jestem szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Odczuwanie szczęścia jest czymś fantastycznym! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne słowa. Ból zdecydowanie jest nam potrzebny, bo daje nam szansę na dostrzeżenie, jak wysoko byliśmy i jakie szczęście mieliśmy oraz napędza nas do odbicia się od dna i ponownego dosięgnięcia tego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pytanie które z tych jest lepsze, albo gorsze?

      Usuń
  6. Świetna sesja z dużymi bańkami ! Tak lekko i ciepło na tych Twoich zdjęciach :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę bólu, ale ból uczy pokory niekiedy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ból był jest i będzie w ludzkim życiu. Niekiedy bywa potrzebny. Ból psychiczny a ból fizyczny bardzo się od siebie różnią. Ja czasami nie radzę sobie z bólem psychicznym... Ostatnio bardzo cierpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że kiedyś będzie u ciebie lepiej. Musi!

      Usuń
  9. Nie często boli głowa, zwłaszcza s takie upały...

    OdpowiedzUsuń
  10. ból, cierpienie jako element ludzkiego życia :)

    zapraszam w odwiedziny:
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka