piątek, 31 maja 2019

3 lata blogowania

Kompletnie nie wiem jak zacząć tego posta
i nie wiem co chcę tutaj w ogóle napisać.

Dużo się zmieniło, ale to chyba wiadome.
3 lata temu miałem 15 lat i myślałem, że już wiem trochę o życiu.
O tym co chcę robić, co chcę pisać.
Jak mam żyć.

A teraz w wieku prawie (niestety) 18 lat nie wiem tego.
Jak to możliwe, że 3 lata temu wiedziałem, a teraz nie wiem?
Tak mi się wydawało, że wiem.
Nigdy tego nie widziałem.
Nie wiem co napisze za miesiąc, dwa, za rok.
Piszę to co czuje, to co mnie gnębi i to co chce przekazać ludziom.
Być może komuś to zmieni myślenie.

Czuje się jakby to było 10 lat temu.
Pamiętam jak wpadłem na pomysł bloga.
Byłem wtedy u dentysty i bardzo, ale to bardzo bolał mnie ząb.
Miałem zamknięte oczy i Pani kazała mi myśleć o miłych rzeczach.
Więc pomyślałem o pięknej polanie, motylkach, słońcu, małym wietrze, śpiewie,
o moich przemyśleniach, o byciu sobą.

"Może jest gdzieś teraz osoba, która potrzebuje szczerości, zrozumienia.
Chcę być sobą, ale nie umie."

Tak powstał blog.
Pomaganie innym poprzez moje doświadczenia.
Moją prawdziwość i szczerość.
Moją naturalność i wrażliwość.
Bez ukrytych kart.
Po prostu ja i wy.

Gdybym umiał śpiewać, już dawno byłbym piosenkarzem.
Nawet jeśli słuchałoby mnie 10 osób.
Tworzyłbym najbardziej prawdziwe i szczere piosenki jakie się da.
Śpiewałbym głośno o tym co mnie boli i uszczęśliwia.
Nie śpiewam, ale pisze.


Choć czuję, że to za mało, że mógłbym zrobić więcej.
To wiem, że nie zrezygnuje z bloga.
Nigdy.
Jeśli pomogłem choć jednej osobie, to jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.

Dziękuje wszystkim, że przechodzimy tą historię razem.

21 komentarzy :

  1. Woow 3 lata to już kawałek czasu! Życzę Ci kolejnych 3,a nawet więcej lat w blogowaniu :) Fajne zdjęcia 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata dla niektórych mało a innych dużo, dla mnie to dość sporo haha. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. W twoim wpisie widać tyle pasji :) nigdy nie rezygnuj z blogowania. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje 3 urodzin bloga, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy lata to naprawdę sporo, gratuluje ;)
    Byy-Aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w rozwijaniu pasji i jak najlepszym kształtowaniu siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 3 lat! Śpiewanie nie jest dla kazdego, ale jesli to muzyka cie interesuje i chesz przez nia pokazywac siebie to zacznij tworzyc teksty! ;) Moze ktos inny je dla ciebie zaspiewa. Ja tez nie mam talentu do spiewania, ale za to chcialabym tworzyc muzyke elektroniczna, choc jeden utwor :D Zycze dalszych sukcesow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę powodzenia. Może kiedyś usłyszę twój kawałek w radiu!

      Usuń
  9. Piękne jest to co robisz. Ja swoją przygodę zaczęłam we wrześniu ubiegłego roku, a leci mi to strasznie szybko. Gratuluję tych 3 lat i życzę więcej. Rób dalej to co robisz i bądź sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, będą upadki ale wierze ze dasz rade! Dziękuję pozdrawiam!

      Usuń
  10. Super te zdjęcia i to, że piszesz prosto z serducha 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny post ktory chwyta serce. Przez te 3 lata zebrales na pewno sporą garść osób ktore zaczęły czytac twoje wpisy i juz z tobą zostali ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail.com ) LUB WHATSAPP ( +2348104102662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka