czwartek, 20 czerwca 2019

smutno...

tematem przewodnim są gry.
post dla ciebie.

masz 21, dlaczego zachowujesz sie jak 12?
wiem, ze dla ciebie to jest jedna z najwazniejszych rzeczy w zyciu.
ale nie wiesz jak ja sie czuje.
sprobuje wlasnie to opisac.

to tak jakbys rzucil mnie na wiatr,
zostawil,
miał gdzies

to tak jakbys wybral swiat internetowy,
i tak wiem, ze to tylko gra,
leczy ty jestes uzalezniony.
kiedys bys nie gral dla mnie- i tego nie robiles.
co sie stalo?
znowu zaczynasz sie uzalezniac?

ty tez bronisz mi roznych rzeczy, spelniam je.
dlaczego ty nie mozesz tego zrobic?
nie jestem wazny?
chcesz mnie stracic przez gre?

milosc to dla ciebie blachostka?
masz to w dupie?
wiem ze masz wolny czas ale wlasnie zwiazek to poswiecenie...
robienie wszystkiego dla dobra drugiej polowki,..

wydaje mi sie ze czasem nie wiesz co to znaczy milosc...
niby kochasz...
przytulasz...
calujesz...
ale z tylu nas zawsze bedzie cos innego.
telefon lub gry.
i dobrze wiesz ze mnie to denerwuje.
i to bardzo.

szantazujesz mnie ale ja juz ciebie nie moge.
juz ci chyba nie zalezy.
kiedys bys zadzwonil.
wiesz ze jestem w ciezkim stanie psychicznym,
wiec dlaczego mi to robisz?

znowu zostawiasz mnie samego...
nie mam juz nikogo...
to bylo pewne...

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka