poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Nikt nie uwierzy

Boje się,
każdej nocy to samo.
Strach przed Tobą.
Strach przed tym, że znowu zaatakujesz.
Znów nie będę mógł oddychać.


Gdy jest ciemno, pojawiasz się.
Jesteś wszędzie.
Śledzisz mnie, dlatego się odwracam.
Ukrywasz się w mroku i czekasz na mnie.
Mijasz las wisielców, to tam chciałeś abym stał się wisielcem.

Jestem Twoją zabawką.
To tak jakbyś miał nade mną kontrolę.
I czekasz aż ze sobą skończę.
Zegar wskazuje 3:03 i już wiem, że nie usnę.
Lubisz kiedy się boje.
A ty bawisz się nożami


Nie wiem dlaczego wybrałeś mnie.
Bo myślę o rzeczach, których chcą mnie zabić?
Bo chciałbym być teraz martwy?
Nigdy nie sprzedawałem swojej duszy.
Nie bawiłem się w przywoływanie duchów.
A ty i tak wybrałeś mnie.

Jesteś częścią mnie?
Czy ja częścią ciebie?
Chyba już za późno.
Dlatego muszę zamknąć oczy.

15 komentarzy :

  1. Czytając ten wpis przypomniała mi się książka, którą niedawno skończyłam czytać - mroczna książka. W podobnym klimacie jest ten post.
    Jeśli masz takie nastroje i / lub klimat to polecam Ci ją ;) S. King " Misery". Jest również film na jej podstawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, poczytam recenzje na pewno. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Post niezwykle ciekawie napisany :) Zdjęcia idealnie wpasowują się do wpisu :) PizdPozdra serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocny wpis. Dreszczyk emocji.Masz talent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałem się opisać to co czuję Dziekuje! Również pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie piszesz, pochłonięcie kolejnych wersów zajmuje zaledwie chwilę!
    Tekst ma w sobie tajemniczą i nieco mroczną nutę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, po pierwszym wersie każdy kolejny chłonie się jak gąbkę. Podoba mi się taki mroczny, tajemniczy nastrój, pojawia się pytanie - co się zaraz wydarzy? Taka ludzka ciekawość nie pozwala przestać czytać.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Jesteś taki wrażliwy <3 Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 yr old Office Assistant IV Griff Beevers, hailing from La Prairie enjoys watching movies like "Awakening, The" and Worldbuilding. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ferrari 275 GTB Alloy. strony internetowe

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka