niedziela, 14 kwietnia 2019

Jest dobrze

Jest dobrze,
mimo, że czasem nie docenia się tego co się ma,
to i tak jest o wiele lepiej niż było.
Czuje, że żyję.
Serio.

Ostatni wyjazd do Rzeszowa był taki cudowny.
Nie wstydzę się tego kim jestem.
Poznałem kilkoro naprawdę cudownych osób.
Powiedziałem coś co mnie od dawna męczyło.
Nie chcę tego zjebać.

Jest dobrze i chciałbym żeby tak było.
Chyba jednak da się wyjść z gówna
i zacząć od początku.
Od nowa czuć,
kochać,
płakać,
odczuwać szczęście.

Chyba wiosna i naturalne włosy mi sprzyjają.
Mimo, że to tylko pora roku i kolor włosów.
Jak miło jest tańczyć, skakać i śpiewać.
Jak dziecko.

Wiecie dlaczego nazywam siebie dzieckiem?
Bo dziecko patrzy na świat z ciekawością.
Nie jest jeszcze brudny od tego świata.
Kocha kochać,
poznawać nowe, ciekawe rzeczy.
Nie wie co robi źle, a co dobrze.
Bierze świat dla żartów i ten świat należy do niego.

Jest dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie.
Dziękuje :)

15 komentarzy :

  1. Super zdjęcia! Cieszę się,że w Twoim życiu jest dobrze :) Mam nadzieję,że długo tak zostanie ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrze! Tekst pobudza do refleksji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, miło popatrzeć na kogoś uśmiechniętego, w czasach, gdy większość ludzi narzeka na swój los i to, co dzieje się w jego życiu :)

    Pozdrawiam,
    Amelia
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja troszke też narzekam ale staram sie znalezc pozytywy, dziekuje za komentarz!

      Usuń
  5. 3mam kciuki aby zawsze było dobrze 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis i pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka