sobota, 2 marca 2019

Marzec- mój ulubiony miesiąc

Pewnie wielu z was zadaje sobie pytani:
"serio marzec? Przecież w marcu jest jeszcze zimno".


Wiecie u mnie jest tak, że kocham marzec z nieznanych przyczyn.
Od zawsze, Odkąd pamiętam.
Moim zdaniem pogoda w marcu jest idealna, mimo że czasem jest śnieg.
Pomijając śnieg to właśnie pogoda jest nijaka.
Ani za ciepło, ani za zimno.
Tak mi się wydaje.

Pomijając pogodę to lubię tą prawdziwość  naturze.
Nie wiem jak to napisać.
Kocham to jak świat budzi się do życia.
Kocham jak wychodzi słońce, bo właśnie wtedy jest takie spokojne.
Kocham to, że dni są dłuższe.
Spokojne spacery rankiem.
Spokojne spacery wieczorem.
Idealnie przy wschodzie i zachodzie słońca.

W marcu mam motywacje do wszystkiego, dlatego będzie więcej postów i filmów
(mam taką nadzieję).
Marzec kojarzy mi się z marzeniami,
ze spokojem,
z nadzieją, wolnością
i oczywiście z PODRÓŻAMI!

Na pewno będzie wiele podróży.
Kocham to.
Kocham to, że mam taką motywacje i CHCE SIE ŻYĆ.


Dziękuje, że jesteś!
(tak dziękuje miesiącowi [chyba tak się to pisze haha])


23 komentarze :

  1. Ja za to lubię listopad oraz sierpień nie wiem czemu:)fajnie że jest miesiąc w którym masz mega kopniaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety za listopadem nie przepadam ale sierpień jak najbardziej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie wolę październik i listopad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię luty ze względu na moje urodziny,a także walentynki oraz grudzień ze względu na święta i mikołajki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! Spośród zimowych miesięcy to również do moich ulubionych miesięcy zaliczę Marzen ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podejście ci do miesiąca. Ja też od pewnego czasu mam zapał do blogowania. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham miesiące letnie. Zwłaszcza lipiec. Marzec też lubię, bo czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także lubię marzec, ponieważ wtedy zaczyna się moja ulubiona pora roku - wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam kwiecień, czerwiec i grudzień - te miesiąca dają mi meeega motywację i kopniaka do dalszego działania! :)
    Inspiracyjne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 marca miałam urodziny :) Nie mam ulubionego miesiąca. ;) Marzec jest jednak fajny, bo kończy się zima a zaczyna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku ulubionym miesiącem jest maj, ewentualnie kwiecień. Dlaczego? Właśnie wtedy dzieje się w naturze tak wiele i zewsząd napływa masa pozytywnej energii. Uwielbiam to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również prawda i też kocham kwiecień PIĘKNY JEST!

      Usuń
  11. Jak już mam wybierać ulubiony miesiąc to wybieram te letnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzec jest fajny wszystko się w nim budzi. Ja nie mam ulubionego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czyli albo lubisz wszystkie, albo nie lubisz żadnego

      Usuń
  13. 39 years old VP Accounting Jilly Gallo, hailing from Thornbury enjoys watching movies like Private Parts and Rock climbing. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a XF. przegladaj strone

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka