środa, 6 marca 2019

Znudzony

Denerwujesz mnie,
czasem piszemy, 
witamy się, 
ale nigdy nie rozmawiamy.

To jest dziwne,
kilka miesięcy temu potrafiliśmy normalnie rozmawiać,
normalnie sobie dokuczać,
dla śmiechu,
ale odkąd wyjechała jedna osoba jesteś jak nie ty.
Udajesz, że mnie nie znasz.

Udajesz, że nic nigdy się nie wydarzyło.
Dziwne,
Do chuja, TRZYMALIŚMY SIĘ ZA RĘCE,
a teraz obojętność.
O CO CHODZI?

Czy ja coś zrobiłem?
Zjebałem?
Od września to samo uczucie.
Nic się nie zmieniło,
dalej czuję to samo.
Ale twoja obojętność mnie tak wkurwia.


Jestem znudzony codzienną rutyną.
Albo dasz jakiś znak- albo pieprzę to wszystko.
Nie mogę czekać w nieskończoność.
Współczuje samemu sobie, że jestem taki naiwny.

Zaobserwowałem cię na instagramie i ty mnie też,
a po kilku miesiącach koniec obserwacji,
Nie kumam, chociaż dalej czekam,
aż nadejdzie ten dzień i mi wyjaśnisz.
Może kiedyś to się zmieni.

15 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia :) Fajnie pasują do klimatu wpisu :)
    Obojętność boli najbardziej. Wydaje Ci się, że dla konkretnej osoby już po prostu nic nie znaczysz :/

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Dokładnie tak jest, CZŁOWIEKU DAJ JAKIŚ ZNAK!

      Usuń
  2. Mądry tekst i super tatuaż !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisane! Tatuaż genialny ,a zdjęcia robią wrażenie :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Emocje wylane na blog...mocne emocje. Dobrze, nie można tłumów w sobie takich uczuć. Skoro Ci to pomaga to działaj. Współczuję tego bólu, który aż wychodzi poza ramy postu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze blog był dla mnie bardziej jak pamietnik niz cos dla ludzi. Dziekuje bardzo za piekny komentarz!

      Usuń
  5. Bardzo genialne teksty o znudzeniu. Ja też się niektórymi rzeczami w życiu nudzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy potrafią tak znudzić ze masakra!

      Usuń
  6. Czuć emocje- widać napisane prosto z serducha...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry tekst. Mnie osobiście rutyna bardzo męczy ale nie mam zbytnio wyboru żeby to zmienić. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to czasami jest, że niektórzy bez słów przestają się odzywać.
    Wkurza to okropnie, ale nie mamy na to wpływu :(
    Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka