wtorek, 26 lutego 2019

Naśladowca

(proszę nie mylić z prześladowcą)
Od razu z grubej rury.
Wkurza mnie to, że niektórzy próbują robić to co ja.
Być może sam na to pozwoliłem.


Kiedy ja coś powiem- ta osoba mówi dokładnie to samo myśląc,
że zapomnę o tym co powiedziałem.
Naśladowca próbuje ukraść mój styl,
mój styl bycia,
moje życie.


Dosłownie jak klon.
Pokaże jakąś piosenkę i od razu musi się jej nauczyć żeby być tą "pierwszą".
Nie tylko się jej nauczyć, ale nauczyć się 100 innych piosenek tego wykonawcy.
MASAKRA.

Przecież nie da się być mną bo każdy jest inny.
Nawet jeśli naśladowca chce mną być to NIE BĘDZIE, bo się tak nie da.
Nie lepiej być sobą?
Nie lepiej robić to co się chce, tylko to co robi ktoś inny?
BEZ SENSU.

Czasem wolę nie mówić o jakieś piosence, wokalistce...
Bo od razu nazywa się wielką fanką.
Ale mnie to wkurwia...
To udawanie bycia kimś, kim się nie jest.
Żałosne.

Rozumiem szukania autorytetów, ale ja nim nigdy nie będę.
Zresztą to już od dawna nie można tak nazwać.
To stało się codziennością.
A codzienność- rzeczywistością.

Chyba jesteś smutny, że nie możesz mieć tego co ja?


20 komentarzy :

  1. Naśladowcy potrafią być denerwujący. Ciężko się ich pozbyć. Chyba jedyna formą obrony/pozbycia się ich jest ignorowanoe ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo próbuje ich ignorować, ale często się nie da niestety. Dzięki za komentarz!

      Usuń
  2. A w jakim wieku jest naśladowca? Jeśli jest w nastoletnim wieku, to jeszcze nadejdzie taki czas, że tak czy inaczej będzie musiała zacząć żyć swoim życiem,zacząć pracę, przeprowadzić się. Wystarczy ignorować konsekwentnie. Tak mi się wydaje. Jeśli jest juz starsza, to może wymaga jakiejś specjalistycznej pomocy, bo moim zdaniem normalne nie jest.
    iinsza90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wiek nastoletni, nie jeden naśladowca niestety...

      Usuń
  3. Twoje zdjęcia powodują u mnie strach :) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo klimatyczne ! Świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie, którzy kopiuja innych mają w sobie mnóstwo komplaksów, brakuje im ewidentnie pewności sieie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielu ludzi myli inspirowanie się kimś z kopiowaniem stylu bycia, stylu ubierania i życia. Niektórzy z tego wyrastają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam nieco dystansu do siebie i innych. Oczywiście rozumiem Twój bulwers i irytację - masz do tego prawo. Jednak może troszkę wyolbzymiasz? Ja się tak czułam jak Ty w dzieciństwie, gdy moja młodsza siostra wszystko robiła to co ja, chciała to co ja itd. Teraz gdy jestem dorosla to nie przywiązuje do tego wagi i po prostu żal mi takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak jest, ale dlatego pisze to na blogu, poniewaz blog to taki moj pamietnik gdzie pisze rzeczy ktore mnie bola i nie umiałbym powiedziec tego w twarz

      Usuń
  8. A może Ci zazdrości ? ;)
    Myślę, że takie osoby nie mają swojego pomysłu i dlatego naśladują innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 55 year old Staff Accountant III Florence Doppler, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Drawing. Took a trip to Pearling and drives a Bugatti Type 57S Atalante. wazne strony

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka