środa, 20 lutego 2019

Odwaga

Z dnia na dzień coraz bardziej myślę, że jak chcemy przetrwać w tym świecie,
potrzebna jest odwaga.
Odwaga do bycia sobą,
odwaga do robienia tego co się chce,
odwaga do słuchania tego co się chce,
odwaga do życia.

Często brakuje nam odwagi przez np. ludzi ze szkoły.
Z dnia na dzień tracę wiarę, że to co robię TO MOJA SPRAWA.
Każdy gada o tym, że nagrywam na YouTubie,
ale pytanie brzmi:
NO I CO?

Każdy może robić CO CHCE.
Nagrywać, malować, fotografować.
Przecież świat jest po to, żeby czerpać z niego JAK NAJWIĘCEJ.
A ludzie zajmują się czyimś życiem.
Nigdy tego nie zrozumiem,
jak człowiek może być "taki" dla drugiego człowieka.


Ludzie krzywdzą siebie nawzajem.
Czy ludzie nie mogą żyć w zgodzie?
Nie byłoby wtedy łatwiej?

Dziwię się sobie, że nadal mam odwagę kręcić i nie poddawać się.
Ciężko być odważnym w naszym kraju.
Bo zawsze dostaniesz po dupie.
Smutne jest to, że nasz kraj jest jeszcze tak zacofany.


Może kiedyś będzie lepiej.
Dlatego zawsze bądźcie odważni, silni,
ta siła jest w was,
nie przestawajcie robić tego co robicie,
nawet jeśli każdy jest przeciwko wam,
SPEŁNIAJCIE SIĘ.

22 komentarze :

  1. Uważam, że aby być szczęśliwym człowiekiem niekiedy właśnie potrzebna jest odwaga, by nie bać się o to walczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęście... Najgorsze jest to w życiu jak ty się cieszysz a ktoś ci w tym przeszkadza jest to bardzo przykre

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwaga jest bardzo potrzebna w życiu każdemu mimo osób które Ci przeszkadzają w tym żeby być odważny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trzeba być odważnym i zawsze znajdzie się osoba która chce zabrac nam tą odwage

      Usuń
  4. Odwaga jest cechą ważną i naprawdę odpowiedzialnie trzeba jej używać. Czasami jest mylona z głupotą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwaga to naprawdę złota cecha! Nikt, kto coś osiągnął nie kierował się tym, co mówią inni, zawsze szedł swoją drogą, tego też życzę Tobie!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwaga to bardzo ważna i potrzebna cecha, mi czasami jej brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zdjęcia ;)! Czy ja wiem czy to zależy od kraju, chyba też od wieku. Miałam podobnie w gimnazjum, ale teraz w liceum trafiłam na świetnych ludzi. Poddawać się na pewno nie warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to rowniez zalezy od wieku ale kraj sie do tego zalicza

      Usuń
  8. Jesteś kryształowym dzieckiem jak ja. Masz takie samo myślenie jak ja. Właśnie takich blogów szukam...
    Ale myślałem głównie o blogach z rysunkami i takimi refleksjami jak Ty piszesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie brakuje mi tutaj rysunków które by odzwierciedlały jakoś jeszcze ,,motyw i emocje" z tym związane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie potrafie rysować, nawet jakbym chcial to nie umiem

      Usuń
  10. Ale dajesz zdjęcia więc też spoko, oczywiście napisałem subiektywną opinie. Jeszcze raz: fajny blog, super że masz taką motywacje

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka