środa, 13 lutego 2019

Zaufanie

Zaufanie to ciężka rzecz.
Wiadome jest, że nie można zaufać osobie, którą znamy kilka dni.


Mam tak, że jak już zawiodłem się choć raz na osobie,
nigdy jej już nie zaufam.
Nawet jeśli bardzo bym chciał,
nawet jakbym starał się z całych sił,
nawet jak ta osoba jest dla mnie w chuj ważna.
Nie potrafię.

Nie potrafię zaufać i to jest najgorsze.
Powinno mieć się osobę, której się ufa.
Dlatego nie mam takiej osoby, której ufam.

Nawet jeśli pomagam,
śmieję się,
przytulam,
to,
nie ufam.

Blog jest jedynym miejscem gdzie mogę napisać jak się czuje,
dlatego lubię tu pisać.
Lubię się tutaj użalać.
Bo wiem, że (to może dziwne) blog mnie wysłucha.
Chociaż on.

Ciężko być samemu, ale daje radę już 2 rok.
Dam radę dalej.



21 komentarzy :

  1. Smutne jest to, co piszesz. To przecież takie ważne, żeby mieć osobę, której się ufa. Bez tego jest bardzo trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo trudno, ale trzeba walczyć...

      Usuń
    2. Obejrzałam jeszcze ten teledysk. Jeszcze nie słyszałam chyba tak przygnębiającej piosenki...

      Usuń
    3. Najpiękniejsza jaką znam :) Polecam piosenki Billie, bardzo uczuciowe

      Usuń
  2. Zaufanie to podstawa! Trzeba mieć taką osobę,której można bezgranicznie ufać :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To smutne, że wokół Ciebie nie ma osoby, której mógłbyś zaufać...
    Myślę, że blogowanie pomoże Ci odnaleźć właściwą drogę i potrzebną równowagę :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Można zaufać nieznajomemu, pytanie tylko czy warto. Na pewno trzeba znać konsekwencje i te dobre ale i te złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest właśnie to ze mozna zaufac ale każdy wie ze to cos zlego

      Usuń
  5. Ja ostatnio mam coraz mniej zaufania. Ludzie których znam coraz częściej mnie rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już nie potrafię nikomu zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno w przyszłości znajdziesz osobę której zaufasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ufałam za wielu osobom i uważam, że lepiej mieć jedną a szczerą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych czasach ciężko jest komu kolwiek zaufać niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. Raz stracone zaufanie ciężko jest odzyskać... , ale nawet bez utraconego jesteśmy ostrożni, przynajmniej ja ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka