sobota, 9 lutego 2019

Oddycham.

Dawno nie czułem się tak wolny,
Niezależny.
Czuję, że oddycham.
Dawno tego nie robiłem.
Zapomniałem.

Lubie osoby z którymi się spotykam, ale to nie jest już to samo.
Przyzwyczaiłem się.
Dlatego nie będę już płakać jeśli by odeszli.
Nie spotykamy się codziennie i czuje to.
Zacząłem to kochać.

Dlaczego?

Mam dość słuchania piosenek, których nie lubię,
Mam dość zapachów olejków od e-papierosów,
Mam dość tego chamstwa,
Mam dość tego, że mam przez was problemy.

Ja wiem, że nigdy nie musiałem wychodzić codziennie.
Wiem to,
lecz czułem zależność.
Czułem, że jak nie przyjdę to coś się stanie.
Pytanie brzmi.

Co ma się stać?
Nic.

"Zaprzyjaźnij się z bólem, a już nigdy nie będziesz samotny."

Zrobiłem to i wiecie co?
Nie jestem samotny.
Bo wiem, że mam przy sobie osoby, które naprawdę mnie kochają.
Nie tylko od śmiania się.

Bardzo doceniam wspomnienia.
Cenie sobie wolność, nadzieję.
Kocham to.
A wy mi to zabieracie,
ale koniec z tym.

Będę spotykać się z osobami, którymi chce.
I zawsze chciałem.

17 komentarzy :

  1. Piękne teksty i klimatyczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego! Widać, że jest to napisane prosto z serca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wywnioskować z tego tekstu bardzo dużo mądrych rad i mądrych, zdrowych stwierdzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że niektórzy wlasnie odbiorą to jako rade :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia interesujący tekst. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to właśnie mieć przy sobie osoby, które nas kochają i przebywanie z nimi jest dla nas budujące. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to napisałeś. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne treści, z którymi poniekąd się utożsamiam :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej weny do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje teksty, bardzo prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 46 year old Executive Secretary Elise Ramelet, hailing from Picton enjoys watching movies like The Golden Cage and Sculling. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Duesenberg SJ Speedster "Mormon Meteor". Kliknij ten link

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka