piątek, 18 stycznia 2019

Mój TRZECI tatuaż!

17.01.2019
Dzień, miesiąc, rok
W którym zrobiłem mój 3 już tatuaż.
Czy żałuje?
JASNE, ŻE NIE!
Kocham wszystkie moje tatuaże.
Mam tylko jedno zdjęcie.



Jak już możecie zauważyć, zdjęcie robione od razu po zrobieniu,
więc przepraszam za stan tatuażu.

Adventure (przygoda)
Jeśli mnie znacie to wiecie, że kocham wszystko co związane z przygodą.
Kocham naturę
Pola, jeziora, lasy, góry- to moi przyjaciele.

Od zawsze chciałem wyruszyć w podróż bez końca,
jestem bardzo ciekawy świata.
Pragnę zwiedzić cały świat.

Tatuaż ma dla mnie ogromne znaczenie.
Przypomina mi coś w co głęboko wierzę, że się stanie.

Już niedługo wiosna- nowe przygody.
Ten tatuaż ma mi przypominać, że kocham podróżować,
mam nadzieję, że nigdy tego nie zapomnę.

Dziękuje za przeczytanie! A wy macie jakieś tatuaże?

21 komentarzy :

  1. Jeszcze nie mam zadnego tatuażu, i prawdę mówiąc nie wiem czy bym chciała bo jak się zrobi jeden to będzie się chciało kolejne... Fajny wyszedł twój, i jak zawsze każdy ma jakieś ważne przesłanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prawda, tatuaże UZALEŻNIAJĄ! Ale warto, naprawdę!

      Usuń
  2. Jest prześliczny!
    Sama kiedyś mam zamiar sobie zrobić jakiś tatuaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ! Czekam na więcej.Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam żadnego, ale Twój mi się bardzo podoba 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamierzam sobie zrobić jakiś tatuaz już za niedługo. Twój jest bardzo fajny, taki inny a zarazem orginalny. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Ja mam jeden na nadgarstku już od roku :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam żadnego ale planuję mieć :) Póki co sprawdzam jak się czuje w zmywalnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Trzeci, powiadasz? Sama nie przepadam za tatuażami, ale podoba mi się to 'Adventure'. Chyba każdy chciałby przeżywać przygody i odbywać dalekie podróże :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w piątek tez byłam zdobić sobie 3 tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny :)
    Ja nie mam żadnego ;) I chyba tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka