środa, 2 stycznia 2019

[*] List do Babci [*]




Babciu...
W tym liście chcę wyrazić swoje uczucia.
Prawie Cię nie znałem,
Prawie Cię nie widziałem,
Mimo, że mieszkaliśmy obok siebie.

Nigdy nie wiedziałem jak to jest mieć babcie,
Bo wbrew temu, że byłaś,
Nigdy Cię nie było,
Nigdy się nie dowiem,
Jak smakuje miłość od Dziadków.

Byłaś moją ostatnią Babcią,
Mogłaś sprawić żebym poczuł, że mam wsparcie u Ciebie,
Mogłaś powiedzieć, że potrzebujesz,
Mogłaś krzyczeć,
Mogłaś kochać,
Mogłaś być.

A teraz Cię nie ma,
Nie ma już nikogo,
Nie potrafiłaś pokochać,
Nie potrafiłem pokochać,
Teraz na zawszy bojący się kochać.

Minął rok od naszej ostatniej rozmowy,
I już nie da się przywrócić tego, czego nigdy nie mieliśmy,
Bo nie ma Cię..

Nienawidzę Cię, a jednocześnie kocham.
Nie mogę znieść tego bólu,
Nienawidzę Cię, nie opuszczaj mnie,
Nienawidzę Cię, proszę kochaj mnie,

Wypchnęłaś mnie ze swojego życia,
Lecz ja...zawsze Cię kochałem.
I będę.

Spoczywaj w pokoju Babciu... [*]

13 komentarzy :

  1. Piękny <3 Przypomniała mi się moja babcia....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz.. Dziadkowie w naszym życiu są bardzo ważni.. Piekny list o nich..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo osobisty wiersz i piękny. Zdjęcie idealnie pasuje do wymowy całego postu. Moje dwie babcie i dwoje dziadkowie żyją. Czas abym polepszyła z nimi stosunki póki mam okazje i spotkała się... wiele miesięcy się nie widzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatkało mnie trochę. Dużo w tym utworze emocji. Widać, że babcia to wyjątkowa osoba dla Ciebie. Ja niestety nie mam takich relacji z moją, ale mimo wszystko wczułam się w tekst. Ach, ta moja wrażliwość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, mam nadzieję, że kiedyś poprawią się kontakty z babcią <3

      Usuń
  5. Piękne. Pasują mi tu słowa ks. Twardowskiego: 'Spieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą' Sama nawet użyłam ich w swoim opowiadaniu o babci.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 31 year-old Account Executive Isabella Pedracci, hailing from Fort Saskatchewan enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and role-playing games. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Ferrari 250 GT Cabriolet. Dowiedz sie wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka