poniedziałek, 31 grudnia 2018

Don't Forget

Nie zapomnij o mnie.

Też macie czasem uczucie, że nikt o was nie pamięta?
Starzy znajomi udają, że cie nie znają.
Przyjaciele tak samo.
Była dziewczyna...
Wszyscy.


Nie zapomnij.

Ale czasem zadaje sobie pytanie: "Może to ja zapomniałem?"
Że zapomniałem to wszystko co mieliśmy i przeżyliśmy.
Że zapomniałem co to jest uczucie.

Nie zapomnę.

Wina zawsze stoi po dwóch stronach.
Kiedyś mieliśmy wszystko, robiliśmy wszystko, żyliśmy.

Nie zapomnijmy.

To wszystko poszło w zapomnienie.
Nie ma już niczego.
Nie ma już nikogo.

Nie zapomnijmy o nas.
Jestem tu.

11 komentarzy :

  1. Właśnie słucham piosenki zespołu Wilki i był tekst " a teraz jestem tu, ludzi tłum a wszystko takie dziwne " i idealnie mi pasują te słowa do tego wpisu. Mądre spostrzeżenie, że zawsze wina jest po obu stronach. Nawet jeśli proporcje są rożne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopóki nie dostanę Altzhaimera to będę pamiętać 😉
    Pozdrawiam w nowym roku 💥🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mam dokładnie takie samo odczucie ze nikt o mnie nie pamięta. Szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, takie mamy czasy, że realne relacje międzyludzkie zastępujemy tymi internetowymi. W realnym życiu - zapominamy o sobie. Przykre to...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że zawsze będę pamiętała o tych najbliższych i najważniejszych :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka