piątek, 14 grudnia 2018

Nie będę przepraszać

Przyjaźń...
Często o niej pisałem na blogu.
Wydaje mi się, że ten temat jest...dość oklepany,
bo ile można pisać o jednym i tym samym.
Lecz ostatnio w moim życiu dużo się dzieje, mało kto o tym wie.



Nie będę przepraszać za coś czego nie zrobiłem.
Osoba, która myśli, że może wszystkimi rządzić- nie jest wart przyjaźni.
Nie docenia was.
Robi wam na złość.
Znajduje sobie kogoś innego i już ma was w dupie, 
a wy nadal jak idioci jesteście przy tej osobie bo wiecie co to przyjaźń,
ale nie.
Powiem wam coś.
To nie przyjaźń - to przywiązanie.

I skoro ona się nie stara to dlaczego wy macie się starać?
Nigdy was nie doceniała,a wy dalej w tym tkwiliście.

A później nagrywa vlogi na snapie jak to została skrzywdzona,
skrzywdzona prawdą.
Powiesz prawdę jest źle.
Kłamiesz też źle.

Więc czego oczekujesz?
Nikt nie będzie całować Ci stóp,
Nikt nie będzie błagał,
Nikt nie będzie przepraszać za prawdę,
Przynajmniej nie ja.


16 komentarzy :

  1. Dość niedawno doszłam do takiego sposobu życia. Żyje się o wiele prościej!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tylko 2 przyjaciol i wiem ze są to osoby ktore sa warte. Mój maż i przyjaciel Janusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje teksty, są takie życiowe i szczere, to prawda że niektórych trzeba po prostu usunąć ze swojego życia.. :)
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W obecnym czasie ciężko mieć prawdziwych przyjaciół, a jeżeli tacy są to na prawdę warto dbać o tę przyjaźń. Ona nie zdarza się zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale wiem o czym piszesz. Niedawno zakończyłam kilka znajomości, które w mniemaniu tych osób można było nazwać "przyjaźnią"
    Warto uwolnić się od ludzi, którzy wnoszą więcej złego aniżeli dobrego... tylko takim sposobem jesteśmy w stanie żyć szczęśliwie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem szczesliwy! Dziekuje i rowniez pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia i piękne słowa! :) Czuć w nich emocje i uczucia. Ludzie często mylą przyjaźń z przywiązaniem i trywializują słowo PRZYJAŹŃ, a ja tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak to czasami jest, ale teraz widać, że to jednak żadna przyjaźń :( Bo prawdziwa wszystko przetrwa...
    Piękne zdjęcia, sam robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko jest z przyjaźnią ktora przetrwa wszystko..

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka