niedziela, 4 listopada 2018

Pomalowałem włosy, więc jestem pedałem

Mój nowy kolor to niebieski!


I niektórzy z was mogą uważać, że chłopak nie powinien malować włosów,
jeśli wy też tak uważacie to wam wyjaśnię dlaczego MOŻE.

"Dziewczyny mogą, a faceci nie- przecież to dla dziewczyn"
Gdzie jest tak napisane? Nigdzie.
KAŻDY może robić co CHCE.
Na świecie przyjął się taki stereotyp, ale ja go obalam.
Każdy ma swoje ciało i każdy z nim robi co chce.

Niektórzy mają kolczyki, a inni malują włosy,
a jeszcze inni nie robią nic, bo czują się dobrze tacy jacy są.
Ja rozumiem, że Polska jest 100 lat za murzynami i jeszcze to nie jest tak rozpowszechnione,
ale na szczęście się to powoli zmienia 
i każdy zaczyna wyglądać tak jak chce.

A jeśli przyszliście tu tylko po to, by nazwać mnie "pedałem"
to darujcie sobie. 
Takie komentarze od razu będą kasowane.
Musicie zrozumieć, że każdy z nas ma swoje życie i robi to co chce.

Żyjcie swoim życiem i zajmijcie się sobą
przestańcie oceniać.
Już pomijając to, że nikt nie jest idealny i nikt z was nie może oceniać drugiego człowieka, bo to świadczy o was.
na koniec takie brzydkie zdjęcie hehe
Dzięki i widzimy się niedługo z moimi nowymi ZAKRĘCONYMI pomysłami!

*Zapraszam was serdecznie na mój kanał na YouTubie, naprawdę DUŻO SIĘ DZIEJE, nie pożałujecie obiecuje KLIK*

26 komentarzy :

  1. Świetny post, sama nie mam nic do chłopców, którzy farbują sobie włosy,
    Dla mnie to tak samo normalne jak farbowanie włosów u kobiet.
    Świetnie ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fajnie i wcale nie jak ped..... 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już mówiłam ten kolor wygląda bosko na tobie, a komentarze innych są totalnie niewarte uwagi. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Przyznam, że pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% prawdy! każdy niech robi co chce, nasze życie i nasz wybór, najważniejsze jest to jak my się czujemy :)

    www.zycieblondynki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny kolor włosów! Lubię mężczyzn,którzy dbają o Siebie.
    Jeśli chodzi o farbowanie to czemu by nie?
    Zawsze można spróbować niezależnie od płci moim zdaniem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że są jeszcze osoby które myślą tak jak ty! Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. to już kwestia idwudulana, możesz robić ze sobą co chcesz m to twoje ciało i twoja sprawa. Ale też musisz być świadomy , że na każdemu to się spodoba i będzie o tym mówił głosno. Najważniesze aby tego nie słuchać i być sobą. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, na komentarze jakiekolwiek trzeba być przygotowanym, niech mówią. Dziekuje!

      Usuń
  8. Niestety żyjemy w świecie stereotypów. Nie przejmuj się, Twoje włosy możesz mieć nawet różowe, a inni powinni mieć gó**o do gadania :D

    Pozdrawiam,
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię ludzi którzy oceniają innych po wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, taka stereotypowość (zwłaszcza rodowitych Polaczków) mnie bardzo irytuje. W dzisiejszych czasach, gdy wszystko jest na wyciągnięcie ręki to aż szkoda nie eksperymentować i nie szukać własnego stylu. Każdy powinien czuć się dobrze we własnym ciele, jeden kocha siebie w niebieskich włosach, drugi w tatuażach.
    Jesteś super taki, jaki jesteś i dobrze, że masz wywalone w opinię innych, takich ludzi uwielbiam !
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam niebieskie włosy od kwietnia tego roku i są piękne i takie moje. Bardzo je lubię choć zaczęły bardziej wypadać. Ja pomalowałam 100 %. Faktem jest, że w moim przypadku muszę farbować co 1 -2 miesiące max i to kosztuje ale może kiedyś spróbuję sama się ubarwić. Polecam maski i odżywki oraz dobre szampony. Widziałam już masę ludzi z niebieskim kolorem jak i innymi na głowie. Facetów również. Faktem jest, że niebieski u chłopaków prezentuje się nieco inaczej niż u dziewczyn ale to przecież nic złego. Ładnie Ci :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/top-5-ksiazek-na-jesienne-wieczory.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Tobie również ślicznie w niebieskim!

      Usuń
  12. W dzisiejszych czasach każdy może ubierać się jak chce i tak samo farbować włosy.Wyglądasz bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można ale to też niestety kwestia pewności siebie :(

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka