środa, 31 października 2018

Halloween 2018!

31 październik!
Chyba wiadomo jakie Święto jest w tym dniu.

Tak jak co rok napiszę czym jest dla mnie Halloween.
Nie spinajcie się, dla mnie to nie jest czczenie szatana czy coś tego typu,
jest to dla mnie ZWYKŁA ZABAWA Z PRZYJACIÓŁMI.
Lubię się wygłupiać i przebierać za coś co zawsze chciałem.
Lubię śpiewać sobie Halloween'owe piosenki, chodzić po cukierki.


TO JEST TYLKO ZABAWA!
Zresztą, nikogo nie powinno obchodzić co kto lubi.
Każdy ma inne gusta i guściki, a o gustach się nie dyskutuje.

Opiszę co będę robić w ten dzień:

O 15:00-16:00 robię sobie stylizację (tak, chyba zdążę)
Od 16:00-17:00 robię stylizację mojej koleżance.
Od 18:00-21:00 (mniej więcej) będziemy Halloween'ować!
W między czasie robić jakieś zakręcone rzeczy.

Krótki ten plan, ale mam nadzieję, że wszystko wypali,
a w tym dniu troszkę trudno bo to w końcu HALLOWEEN!

Życzę wam STRASZNEGO HALLOWEEN!!!

21 komentarzy :

  1. Aj strasznego halloweena! :) Mam nadzieje,że wieczór wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznego Halloween! Dla mnie to też super zabawa i możliwość zaszalenia! Mam nadzieję, że wieczór ci się uda. Pokażesz jak się przebierzesz dzisiaj?

    Pozdrawiam Kocia Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku Halloween zbiega się z Samhain

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznego Halloween :) Zgadzam się całkowicie z twoimi przemyśleniami! To świetna zabawa :)
    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Halloween :D może nie obchodzę go hucznie ale symbolicznie tak :)
    strasznego Halloween! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy plan dnia :D Ja od rana sprzątam, bo jutro rodzina wpada, jak co roku.. :) Wieczorem może zaszaleje, mam jakieś straszne maski haha :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie obchodzę tego święta, ale myślę, że jest to serio fajny dzień na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przygotowałeś się na ten dzień mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się przygotowałeś na tegoroczne halloween, ja go zbytnio nie obchodziłam ale dynie wycięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I masz rację- Halloween to przede wszystkim dobra zabawa 👍🎃

    OdpowiedzUsuń
  11. 24 yrs old Business Systems Development Analyst Benetta Nye, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Blue Smoke and Cooking. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. zobacz tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka