środa, 3 października 2018

Różni.

Nie spodziewałbym się, że nawet ty mi to zrobisz.
Znamy się od zawsze, przyjaźnimy długo.
Tyle różnych wspomnień, tyle przeżyć.
Wspólne historie, wspomnienia, wspólne problemy.

Dopiero teraz zauważyłem, że jesteśmy różni. 
Wybrałaś ludzi, których znasz od 2 miesięcy.
Czy ja naprawdę jestem taki zły?

Dzięki mnie poznałaś mnóstwo osób, a i tak uważałaś, że zmieniłem Cię na gorsze.
A teraz wolisz spotykać się z nimi, niż ze mną.
Nie mówię, że ich nie lubię. Lubię i to bardzo, ale nasze wspólne historie nagle zniknęły.
Czuje się jak gówno, wiem, że Cię straciłem.
Albo to nie ja straciłem Ciebie, tylko ty mnie.

Jak widzę was razem to rozgarnia mnie złość, ale i smutek.
Może jestem do dupy?
Może tak jest.
Teraz już wiem, że nie jestem warty niczego.
Kolejna osoba ode mnie odeszła.

Mam dość, że najbliżsi odchodzą,
Zostawiają mnie,
Interesuje ich tylko oni sami.
Mają swoich przyjaciół w dupie.

Nie chce już cierpieć.
Nie chce.


16 komentarzy :

  1. Ciekawy wpis ☺🍁

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeżywałam to samo a teraz to wraca jako zle ale tez i dobre wspomnienia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama tego nie przeżyłam, ale spotkałam się już z taką sytuacją :/
    Może ci to wyjdzie na lepsze? ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, czasami ludzie nie zasługują na dobro jakie niesie się sobą..

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tak bywa, a w tych czasach coraz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu od zawsze tak jest, że z czasem ludzie od nas odchodzą.
    Ale dzięki temu zostawiają nam otwartą furtkę na nowe wydarzenia :)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i głowa do góry :D
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dynie :) Świetnie wypadły te zdjęcia. A co do wpisu, czasami lepiej żeby ludzie sami usuwali się z życia. najwyraźniej stać CIę na kogoś lepszego :)

    Obserwuje i pozdrawiam.

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze się nie poddawać i być sobą.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka