niedziela, 23 września 2018

Jesień 2018!

Już jesień...
Jak to szybko wszystko leci!
Niedawno zaczynaliśmy lato, a to już koniec.

Jesień kojarzy nam się z kocykami i ciepłymi napojami.
I to prawda, ale mi kojarzy się też z Halloween i z spadającymi liśćmi.
Będę za tym tęsknić, ale każda pora ma swój czas.

Kolory stanął się bardziej pomarańczowe i ciepłe.
Mam nadzieję, że nie będzie tylko padać- tego nie lubię.
Nie lubię gdy w jesieni pada deszcz, bo to wszystko traci ten smaczek.

Lubię jesień, zresztą jak każdą porę roku.
Ma w sobie to coś.
Mimo wszystko będę tęsknić za latem.
To co wydarzyło się w wakacje to...WOW.

Czekam z niecierpliwością na powrót The Walking Dead to już 9 sezon!
Później na Halloween i na święta!
A wy co lubicie w Jesieni?

15 komentarzy :

  1. Ja najbardziej kocham chodzić w sweterkach i zapalać zapachowe świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jesień :) najbardziej za to że liście zmieniają kolor i wirują na wietrze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesień własnie za kolory i te herbatki na jesienne wieczory.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jest dla mnie czasem odpoczynku i spowolnienia, bo dzięki długim wieczorom mam ogromną ilość wolnego czasu, który mogę przeznaczyć dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe patrzenie na długie wieczory, nie wpadłem na to!

      Usuń
  5. Nie lubie niestety jesieni.. wole zime:) Ale piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień piękna jest byleby ciągle nie padało :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka