poniedziałek, 12 listopada 2018

Sorry NOT Sorry | HEJT

Z tej racji, że czyta mnie połowa szkoły, to pisząc to BYĆ MOŻE zrozumieją.

Nie wiem czy to  można nazwać hejtem, zacznę od początku.
Pewnego dnia przychodzę do szkoły i wszystko świetnie, a tu nagle:
"Zakręcony Adrian, zakręcony adrian" i nie chodzi o to, że jest to obraźliwe- bo nie jest.
Tylko nie wiem co wam takie mówienie da.
Wiadomo można powiedzieć to kilka razy wciągu dnia, ale mówienie
tego co chwile jest mega wkurzające.

Pewnie niektórzy z was powiedzą:
"Wow, piszesz posty do publiczności i myślałeś, że to się nie stanie?"
Nie, nie o to chodzi.
Chodzi o to, że to co mówią nie jest DO mnie tylko O mnie.
Czasem myślę, że uczniowie z mojej szkoły starsi o te 2 lata są naprawdę dziecinni.
Pamiętam jak w tamtym roku strasznie cieszyłem się, że idę do szkoły średniej,
myślałem, że w końcu będą dojrzalsi ludzie i nie będą się wpieprzać w to co robię,
ale to chyba nie jest możliwe,
I rozumiem bo przecież śmieszne jest to, że ludzie mają swoje życie poza szkołą
i mają prawo robić CO CHCĄ.

Prowadzę bloga prawie 3 lata i uwierzcie mi, że nie zrezygnuję z niego za żadne skarby.
Możecie się śmiać- sam się śmieję,
ale przestaje być śmiesznie wtedy kiedy drugiemu człowiekowi nie jest do śmiechu.
Nigdy nie wiecie, kto i jak się czuje.
Uszanujcie czyjąś prywatność, czyjeś życie poza szkołą i przestańcie oceniać.

Tak jestem zakręcony, Ci co mnie znają na pewno się z tym zgodzą.
Jestem taki jaki chce być,
proszę nie zmieniajcie tego.
SORRY NOT SORRY
Przepraszam, ale nie jest mi przykro.

25 komentarzy :

  1. Spoko to normalne- u mnie znajomi też ciągle wołają Eveline Raspberry i pytają co tym razem przetestuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jak zaczęłam prowadzić bloga to spotkałam się z falą hejtu jednak z czasem gdy nie zwracałam na to uwagi i ludzie przestali gadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u mnie też przestaną, chociaż dopiero zaczęli

      Usuń
  3. Ja jak się zastanawiałam nad hejtem to tłumaczyłam sobie to tak, że raczej on bierze się z zazdrości ;) Nie ma co się przejmować tylko robić swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co się przejmować hejtem. Hejt był jest i będzie, a bierze się on z czystej zazdrości dlatego najlepiej jest mieć wywalone i robić co się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem o czym piszesz i rozumiem Cię. Również jak zaczynałam czy to z blogiem czy to z YT to miałam różne docinki od innych, do czasu! Jak zobaczyli, że mnie to nie rusza to przestali. Warto czasami nie przejmować się tym naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyjaś prywatność to jego rzecz i nie powinno się tego naruszać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety choćbyśmy robili wszystko co tylko się da, ludzie nigdy nie przestaną oceniać. Trochę taką mamy naturę. Wydaje mi się, że z wiekiem zmienia się tylko forma. :P
    Jednak najlepszym rozwiązaniem jest podejście do tego z dystansem. Pokazanie, że Cię to nie rusza, albo obrócenie takiej sytuacji w żart. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co rezygnować z pasji i zainteresować, przez to że niektórzy nie dorośli do tego, aby mieć własne ciekawe życie poza szkołą :)
    Bardzo spodobał mi się tytuł tego wpisu :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze mimo wszystko nie zrezygnuje z tego..

      Usuń
  9. Bądź takim jakim jesteś i się nie zmieniaj! Na studiach nawet nikt nie zwróci na to uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzę bloga, pisze i wkładam w to cały swój wolny czas. Udostępniam posty znajomym i mam gdzieś co sobie myślą. Mogą się śmiać i mówić, przynajmniej mam jakieś hobby a nie pustkę w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo Ty! Nie zrób tego błędu co ja. W gimnazjum parę ładnych lat temu prowadziłam bloga na pewnej stronie. Przez rówieśników go usunelam a poznjej trochę zalowalam. Odwrotu nie było. Cóż... Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/pomys-stulecia-zawita-w-mojej-gowie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Ludzie czasami przez całe życie nie umieją wydorośleć. Ja (co dziwne) nigdy nie spotkałam się z takimi docinkami jeśli chodzi o mój blog jednak dużo osób dogryzalo mi przez inna rzecz. Ja się do tego przyzwyczaiłam i sama się śmieje, a im w ciągu tygodnia się znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. 53 yr old Speech Pathologist Giles Josey, hailing from Leduc enjoys watching movies like Chapayev and Embroidery. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Duesenberg SJ Roadster. Idz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka