sobota, 23 czerwca 2018

Wakacje 2018!

Każdy na nie czekał i wreszcie są! WAKACJE 2018!!!

Nie moge się doczekać tego co będę w nie robił. Bo na pewno będę robić duuużo rzeczy. Chcę, aby te wakacje były jedne z najlepszych! (co z tego, że mówię tak w każde wakacje). Chcę spędzić je miło i mieć co wspominać.

Moje plany są takie:
1. Spotkać Zuzie Borucką i teraz to musi się udać!
2. Spotkać się z przyjaciółką internetową po prawie dwóch latach!
3. Podróż donikąd (wyjechać do dużego miasta i się zgubić)
4. ROBIĆ DUŻO SZALONYCH RZECZY!

 Mam o wiele, wiele, więcej pomysłów i kolejne już się rodzą w głowie, ale wolę je raczej zostawić dla siebie.
Na pewno nie chce poznawać nikogo nowego, bo wiem, że to co złączy nas w wakacje, później nas rozdzieli.

 Chciałbym zacząć oglądać jakieś nowe seriale, filmy (jeśli macie ulubione seriale to podajcie tytuły w komentarzach).
Chcę się turlać, szaleć po prostu żyć.

 Nie marnujcie dnia, ani godziny, pamiętajcie życie macie raz, przeżyjcie je jak tylko chcecie. Róbcie co chcecie. Świrujcie. Wiecie czego nie róbcie? Nie żałujcie niczego co zrobiliście, ponieważ wszystko nas kształtuje i na błędach się uczymy.

 A wy co będziecie robić w wakacje?
MIŁYCH WAKACJI!!!

20 komentarzy :

  1. Mnie już od kilku ladnych lat wakacje nie obowiązują, ale kazde swoje wspominam bardzo dobrze. szczegolnie te wypełnione miłą atmosferą i festiwalami czy konwentami. Teraz niestety tylko kilka dni urlopu zostaje... ;/
    milego wypoczynku na jak sądze zasłużonych wakacjach. zbieraj wspomnienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie zapomne tych slow. Zycze milych kilka dni urlopu!

      Usuń
  2. Życzę żeby wszystkie plany ci sie udały. Wiecej postow i moze yt. Pozdrawiam naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w spełnianiu marzeń :) Niech to będą najlepsze wakacje ever :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wakacje od maja :) ale wiem co czujesz :) Udanych mile spędzonych wakacji i niezapomnianych chwil :)

    Na moim blogu są dwa wpisy z serialami które mi przypadły do gustu :)

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze jeden egzamin za tydzień i wakacje! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku świetnie napisane.. tak jakby coś z moich myśli. Również te wakacje chce spędzić jak najlepiej i dużo podróżować.Życzę udanych wakacji i szalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróżowanie obowiązkowo! Również życzę udanych!

      Usuń
  7. Ja w sumie to nie mam bo już szkołę skończyłem i głównie będę rozwijał działalność w internecie. Dużo do zrobienia masz i trochę świata zobaczysz pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ale mnie we wakacje czeka jedynie praca, praca i praca! :) życzę udanych wakacji i spełnienia wszystkich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, ale gdy praca sprawia przyjemność to nie praca haha. Dziekuje!

      Usuń
  9. Zycze ci udanych wakacji,i oby wszystkie plany sie spelnily ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli już mówimy o serialach, polecam ci "Ania, nie Anna" ciekawie pokazana historia znanej wszystkim Anki z zielonego wzgórza. Mam nawet wrażenie, że troszkę w innym świetle, niż omawia to książka.
    Sam serial jest bardzo wciągający, szczególnie dla introwertyków, którzy chcą
    przeżyć prywatną historie razem ze swoim ulubionym bohaterem.
    Ja obejrzałem pierwszy sezon praktycznie w jeden dzień. I ten, miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję bardzo, na pewno się za niego zabiorę ponieważ już kilka osób mi poleca ten serial

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka