czwartek, 31 maja 2018

2 lata

Dokładnie 2 lata temu wszystko sie zaczęło. Dwa lata temu założyłem bloga, którego prowadzę do dziś. Bloga z którego nie zrezygnuje. Razem z moim blogiem zmieniałem się ja. Pamiętam, że chciałem wtedy coś zmienić w moim życiu, zacząć coś nowego, spróbować coś nowego.

Od zawsze pisałem to co czuję, nie zgrywałem kogoś kim nie byłem. Nie oczekiwałem czytelników. Wiedziałem, że to co pisze być może ktoś przeczyta, ale nie musi, być może komuś się to spodoba, a komuś innemu nie. Lecz nie wiem czy byłem gotowy na ten hejt, który się czasem zdarzał, ale byłem silny i dawałem radę. Nadal daję radę.

Przez te dwa lata moja nazwa bloga została zmieniona aż 3 razy. Zaczynając od "Happy" Adriana" przechodząc przez "AdrianFechnerBlog", a kończąc na aktualnej nazwie. Jestem każdym z wymienionych nazw. Raz jestem szczęśliwy, raz smutny, ingeruje się w bloga, przynajmniej staram się. Jestem również zakręcony i jest mi z tym dobrze. Staram się, próbuje nowych rzeczy. Lubię to.

Dwa lata temu miałem 15 lat. Być może pisałem wtedy bardzo chaotycznie. Nie zwracałem uwagi na pisownie, ale pisałem wszystko co chciałem napisać i starałem się. Dzisiaj mam 17 lat już wiem co robie dobrze, a co źle. Zmieniam to i zmieniam siebie. To wszystko dzięki mojemu blogu. On mnie zmienił. Mam nadzieje, że na lepsze. I mam nadzieje, że będzie zmieniał mnie dalej. Bo blog to mój pamiętnik.

Dziekuje wam, że przechodzimy tą historie razem.

17 komentarzy :

  1. Jak lubisz to pisz i nie rezygnuj,bo blog fajny, taki naturalny jesteś 👍
    Czas szybko leci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dwóch lat! U mnie w marcu minęły dwa lata istnienia kanału. Fajnie się świętuje takie rzeczy

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. No no Gratuluję ! Dalszych sukcesów nie poddawaj sie <3 loff
    Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluj i życzę dalszych sukcesów! O kolejnych dwóch lat a nawet więcej!
    Pozdrawiam, Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi mija rok i nie wiem kiedy to minęło !
    Dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje za te 2 lata i powodzenia dalej💪🏼 U mnie w tym roku tez minie 2 lata😉

    OdpowiedzUsuń
  7. 58 years old Data Coordiator Oates Simon, hailing from Winona enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Shopping. Took a trip to Cidade Velha and drives a Eldorado. czytaj wiecej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka