poniedziałek, 21 maja 2018

Nienawidze

#dziwnypost
Nienawidze ludzi.
Nienawidze tego, że nie mam sie komu wygadać.
Nienawidze tego, że nie mam przyjaciół.
Nienawidze jak ktoś robi mi na złość.
Nienawidze jak ktoś robi to samo co ja.
Nienawidze tego, że nie umiem być sobą.
Nienawidze jak ktoś mówi o jednym i tym samym.
Nienawidze szkoły.
Nienawidze jak ktoś gada tylko o sobie.
Nienawidze tego, że dodaje mało postów. Nienawidze niesprawiedliwych nauczycieli.
Nienawidze chodzić na imprezy.
Nienawidze papierosów.
Nienawidze alkoholu.
Nienawidze niektórych osób.
Nienawidze ubierać się "dobrze".
Nienawidze kupować prezentów.
Nienawidze tego, że nie mogę się odnaleźć wśród ludzi.
Nienawidze kamyków.
Nienawidze rosołu.
Nienawidze się uczyć.
Nienawidze tego, że wszystkiego nienawidze.

 Nie mówcie mi czegoś co nie jest prawdą. Nie namawiajcie mnie na coś czego nie chce. Posłuchajcie czasem kogoś innego niż tylko siebie. Nie mówcie tylko i wyłącznie o sobie. Nie róbcie wszystkiego co robią inni. Ludzie są różni. Czasem trzeba wysłuchać kogoś niż mieć go gdzieś. Ludzie też mają problemy, nie tylko wy je macie. Nienawidze tego wszystkiego.


15 komentarzy :

  1. Witaj. Do niczego Cię nie zmuszę i pod wieloma Twoimi Nienawidzę i sama pogłabym się podpisać. Mimo tego wszystkiego zachęcam do pozytywnego myślenia szukania rzeczy,które sprawiają Tobie przyjemność, budują Cię, uspokajają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie ale czasem mi nie wychodzi. Mimo wszystko dziekuje i rowniez pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Oj....smutny jest ten post. Więcej optymizmu! Koniecznie! :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajny pomysł na post ! Czekam na kolejne ! Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmmm... czyli nienawidzę nienawidzieć :) bywa i tak że człowiek nienawidzi powietrza którym oddycha

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szczery post i napisany od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój tekst naprawdę bardzo mi się spodobał. Uważam, że jest wiele młodych osób, które z pewnością podpisałyby się pod nim.
    Pozdrawiam,
    Fitdrazek

    https://fitdrazek.blogspot.com/2018/05/ktore-beznabiaowe-mleko-jest-dla-ciebie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ tez tak uważam w dzisiejszym swiecie dużo jest takich osob

      Usuń
  7. W dość dużej ilości się zgadzam, ciekawy text. Nie spotykany.. Taki tajemniczy idk.
    Pozdrawiam, Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl na wpis! Ja tez niendawidze rosołu!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka