poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Oceniam seriale•3| Fear The Walking Dead (3 sezony)


Fear The Walking Dead- amerykański serial wyprodukowany przez AMC.
Serial jest spin-offem i jednocześnie prequelem serialu The Walking Dead (Żywe Trupy).

3 serialem, którego miałem ocenić miał być The Walking Dead, ale kiedyś już pisałem post o TWD więc postanowiłem, że jednak ocenie Fear The Walking Dead.


Serial opowiada o grupie ocalałych podczas Apokalipsy Zombie, tak samo jak w TWD, akcja dzieje się w Los Angeles, kiedy Apokalipsa Zombie dopiero się zaczyna. Dzieli się na 4 sezony (4 sezon to ten najnowszy dlatego o nim nie będę dzisiaj pisać). Fabuła koncentruje się na trzech rodzinach: Clarków, Manawa i Salazarów. 

 FTWD według mnie jest gorszy od zwykłego TWD, ale nie zmienia to faktu, że jest ogólnie dobry, a dla niektórych jest nawet lepszy niż zwykłe TWD.
W drugim sezonie podobało mi się to, że był tam motyw podróżniczy. Oczywiście to Nick był tym motywem (według mnie to on jest głównym bohaterem w Fear).


 Serial ma swoje plusy, ale ma również minusy.
Plusami na pewno jest to, że jest to prequel samego TWD. Jak wspominałem wcześniej jest tam motyw podróżniczy. Plusem jest również to, że w nowym sezonie (4) doszedł do obsady Morgan z The Walking Dead.
Minusem na pewno będzie to, że 1 sezon jest po prostu nudny, nie dzieję się tak naprawdę nic ciekawego.


 W sumie to nie wiem co mam napisać ponieważ serial naprawdę mi się podoba, ale nie jest jakiś super WOW. 

Oceniam go 7/10, ale jest godny polecenia, od 2 sezonu naprawdę robi się coraz ciekawiej.

14 komentarzy :

  1. nie oglądałam jeszcze tego serialu, ale słyszałam dużo dobrego! Ocena 7/10 to dość wysoko i chyba zacznę oglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam ten serial od pierwszego sezonu i jak na razie, to tylko ten pierwszy zrobił na mnie wrażenie :D Reszta taka trochę nudna ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba kwestia gustu, powiem szczerze że pierwszy sezon nie był aż taki zły haha

      Usuń
  3. Nie ogladam,ale brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale irytują mnie filmy o zombie, w ogóle cała fantastyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, miałem tak samo rok temu ale przeszlo. Moze kiedys sie przekonasz:)

      Usuń
  5. Pierwszy raz o nim słyszę :)
    Wysoka ocena zachęca do obejrzenia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o żadnym z tych seriali. Wydają się naprawdę ciekawe. Muszę sobie obejrzeć jakiś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdę mówiąc, nigdy nie rozumiałem fenomenu tego serialu. Jest wiele innych znacznie lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda, trzeba obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka