czwartek, 28 czerwca 2018

Oceniam seriale•4| The Rain (sezon 1)


The Rain- duński serial science fiction, wyprodukowany przez studio Miso Film i Netflix.

 Serial ma tylko jeden sezon i składa się z ośmiu odcinków.
Netflix serial wypuścił 4 maja.
Opowiada o paczce znajonych, którzy muszą uciekać przed deszczem ponieważ ten roznosi jakiegoś wirusa.
Starają uciec się do bezpiecznego miejsca, które w późniejszym czasie okazuje się, że nie jest takie bezpieczne.

Ja dowiedziałem się o nim kilka dni później po wypuszczeniu i od razu się za niego zabrałem. Bardzo mi się spodobał, lecz czegoś mi brakowało.

Najbardziej brakowało mi akcji, która działaby się przed 'epidemią'. Mimo, że w serialu pokazany jest wątek życia bohaterów przed epidemią to i tak wolałbym, żeby ukazane zostało w tych pierwszych odcinkach.

Oceniam go na takie mocne 7,5/10 warty obejrzenia, a najbardziej apodoba się osobom, którzy lubią świat postapokaliptyczny.

8 komentarzy :

  1. W sobotę zacząłem i skończyłem oglądać ten serial. Czekam na drugi sezon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam ten serial i według mnie jest świetny :)) Początek faktycznie był bardzo szybki, ale ogólnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam The Rain bez polskich napisów (co niesamowicie mnie jarało, bo duński mam praktycznie w małym palcu, heh) i bez wcześniejszego zapoznania się z jakimikolwiek trailerami. Produkcja podziałała na mnie pozytywnie, przyjemnie oglądało się ten show, chociaż miał trochę braków. Jestem naprawdę ciekawa co producenci przygotują na drugi sezon, bo szczerze nie wiem, czy dadzą radę stworzyć coś dobrego na całe dziesięć odcinków.
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro duńskiego haha, mam nadzieje ze drugi sezon bedzie rownie dobry

      Usuń
  4. Nie oglądałam tego filmu :/ Ale zachęciłeś by nadrobić czas i oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka