wtorek, 10 lipca 2018

Dziękuję | 40 000 wyświetleń na blogu!

40 000 wyświetleń! Wow, dziękuję wam bardzo. Nie miałem pisać o tym posta bo to tylko 40 tysięcy wejść na bloga. Tylko? Dla mnie to nie tylko, dla mnie to, aż 40 tysięcy.

 Jestem bardzo wdzięczny. Nie zamierzam pisać cały czas jedno i to samo, bo wiecie, że dziękuję i tyle.

 Na blogu niedługo pojawi się coś innego, mam nadzieję, że się uda. Pracuje nad tym i myślę, że wyjdzie z tego coś ciekawego. To będzie niespodzianka ukazująca bardzo ważną rzecz w moim życiu, bardzo ważną. Niedługo się przekonacie.

Jeszcze raz chciałbym wam podziękować i mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej haha. Pozdrawiam!

14 komentarzy :

  1. Gratulacje :) Czekam na tą niespodziankę!
    Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczne oczy hah :D
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Niespodzianka mam nadzieje bedzie petarda haha

      Usuń
  2. Gratulacje i oby tak dalej! Świetny wynik! =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście jak każdy Gratluluję. I życzę kolejnych 40, 5o, 60, 100 tys. wejść. Buziaki, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co umniejszać, 40.000 to sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Już jestem ciekawa jaka to niespodzianka.
    Pozdrawiam,
    Samodiwa

    https://samodiwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za projekt oraz gratuluje tylu wyświetleni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka