sobota, 24 marca 2018

Oceniam seriale•1| SKAM (serial zakończony)

Zaczynam nową serię, w której będę oceniać seriale obejrzane przeze mnie i pamiętajcie, że to tylko moja opinia, moje zdanie, każdy ma inne zdanie. Posty z tej serii będą pojawiać się nie co tydzień jak zazwyczaj to u mnie było, tylko kiedy będę mieć czas itp. Okej przejdźmy już do posta.


SKAM- Norweski serial, który zabłysną nie tylko w Norwegii, ale również na świecie. Serial ma 4 sezony, każdy sezon opowiada o innym bohaterze.

 Pierwszy sezon opowiada o pewnej dziewczynie imieniem Eva, która ma problemy ze swoim chłopakiem Jonasem.


 Drugi sezon przedstawia nam dziewczynę imieniem Noora, która również ma problemy z chłopakiem, lecz tutaj historia jest bardziej rozbudowana (nie chce spoilerować). 


Trzeci sezon opowiada o tolerancji wśród młodzieży. Występuje tam pewien chłopak Isak, który ukrywa się ze swoją orientacją seksualną, nie przyznaje się do tego, że jest gejem, ale to sie zmienia gdy poznaje Even'a. 


Czwarty i niestety ostatni sezon przedstawia pewną muzułmanke Sane, która musi zmierzyć się z tym że nie jest taka jak jej przyjaciele.


Ogólnie wszystkie te 4 osoby wiążą w pewnym sensie te wszystkie historie. Serial jest szczególnie przekazany dla młodzieży, ale myślę że starsze osoby też się w nim odnajdą. 
Naprawdę serial bardzo bardzo mi się podobał. Przedstawia takie prawdziwe życie młodzieży, aktorzy nie są znani i to daje temu serialowi taki mega plus ponieważ wydaje się że to są zwykli nastolatkowie z prawdziwymi problemami.

 Również dużym plusem jest to, że nastolatków grają nastolatkowie, ponieważ w amerykańskich serialach (nie wszystkich) nastolatków grają 20(paro)latkowie.


Przyznaje temu serialowi 9,5/10 ponieważ przykre jest to że jest tylko 4 sezony, mogłoby ich być więcej.

32 komentarze :

  1. Fajny post. Czekam z niecierpiwością na kolejny pościk. Pozdrawiam,Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na post, choć myśle ze bez spojlerowania tu się nie obejdzie. Czuje niedosyt po przeczytaniu Twojego wpisu. Jakby brakowało mi tu rozwinięcia kilku kwesti.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym serialu choć wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chcę zacząć oglądać seriale, ale niestety brak czasu mi to uniemożliwia. Aczkolwiek zainteresowała mnie ta recenzja, więc może w końcu znajdę chwilkę.

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku myślałem że nie mam czasu, obejrzalem 4 sezony w 4 dni, tak mnie wciągnęło haha

      Usuń
  5. Chyba się skuszę obejrzyci, może mnie zaciekawi? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skam obejrzalam w Pare dni, szczerze jak dla mnie mogło by być więcej sezonów.
    Generalnie podobalo mi się że rzeczywiście to byli jakby normalni nastolatkowie z problemami jakie maja dzisiejsi licealiści :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ja również obejrzałem serial w kilka dni haha. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ja kochałam skam :) Mam teraz zamiar obejrzeć inne wersje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo supcio, inna wersja według mnie to troche podróbki :/

      Usuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tym serialem. W wolnych chwilach chyba zacznę go oglądać ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. My nie oglądamy seriali, jednakl nasza starsza siostra tak! SKAM już oglądnęła i poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Post fajny. Ja doszłam tylko do drugiego sezonu. Fajne historie. Bohaterowie byli prawdziwi i nie przerysowani. Słyszałam, że bohaterowie mieli prawdziwe konta w mediach społecznościowych i zostali stworzeni i wypromowani jako prawdziwie istniejące osoby. To pozwala na rzeczywisty ogląd nastolatków i ich problemów. Ja niestety raczej nie będę oglądać dalej tego serialu bo nie wpasował się w mój gust na na pewno serial warty uwagi :)

    http://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak mieli konta na facebooku, instagramie, super to bylo. Przykro, że nie oglądasz, może jeszcze do niego wrócisz :)

      Usuń
  11. Nie oglądam seriali, wolę czytać książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. OOO, SUPER POST!!!! MI ZOSTAŁ 3 I 4 SEZON B))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę już się nie wciągać w nowe seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobał mi się. Wolę stranger things! Jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. SKAM jeszcze nie oglądałam, ale po spotkaniu z Henrikiem Holmem (aktor grający Evena) mam zamiar to nadrobić.

    Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie oglądałam tego serialu, z podkreśleniem na jeszcze, bo chyba czas zagłębić się w fabułę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka