czwartek, 29 marca 2018

Oceniam seriale•2| THE END OD THE F**KING WORLD (sezon 1)

The End Of The F**king World - serial amerykański, nie różni się prawie niczym od tych wszystkich seriali, ale...


BARDZO, ale to BARDZO podoba mi sie w tym serialu to, że jest tam motyw podróżniczy. Dwójka 17-latków wyrusza w podróż, nie zważając na konsekwencję (tego co robią w późniejszym czasie) oraz mając wszystko gdzieś, po prostu wyruszyli w drogę.


Spotyka ich dużo przygód po drodzę, ale również konsekwencję (UWAGA SPOJLER), która na koniec serialu jest tragiczna.

Emocje grają główną rolę. Nieśmiały James- nieśmiały chłopak który lubi zabijać szczególnie dlatego że nietoperze i motylki mu sie znudziły wyrusza ku przygodzie. 


Alyssa- nowej uczennicy szkoły, która ma dość tego świata oraz internetu, chce żyć po swojemu.


Sezon pierwszy serialu opierał się właśnie na podróżowaniu, nie wiem co będzie w drugim, ale mam nadzieję że będzie tak dobry jak pierwszy.


Są również minusy. Pod koniec już całego sezonu odcinki (moim zdaniem) stały się bardziej kryminalne niż przygodowe, nie spodobało mi się to może dlatego, że nie lubię seriali kryminalnych, lecz cały serial podobał mi się, ale nie aż tak żebym dał 10/10 gwiazdek.


Oceniam ten serial 8,2/10 gwiazdek.
Tak jak wyżej wspomniałem za dużo motywów kryminalnych. Mimo wszystko polecam serial, godny obejrzenia.



32 komentarze :

  1. Obejrzałam w ciągu jednego popołudnia, wywołał we mnie mieszane uczucia. Lekki do oglądania, jednak wzbudza pewne refleksje, ale ogólnie jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film chciałam obejrzeć już jakiś czas temu ale no nie mam zbytnio czasu a naprawdę wydaje się interesujący . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też nie jest długi, odcinki trwaja po 20 minut

      Usuń
  3. Niestety nie widziałam tych filmów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis, zachęcający do obejrzenia tego. Ja nadal czekam na coś co już udało mi się obejrzeć. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę doczekać się drugiego sezonu :D Spodobał mi się :) Lubię też riverdale

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod koniec serialu trochę było tych wątków kryminalnych i to mi się podobało. Ogólnie cały serial jest świetny, oczywiście już dawno obejrzany do końca. Jako minus dodałabym, że za krótkie odcinki, mogłyby być 2 razy dłuższe :D
    Ja już czekam na kolejny sezon ♥
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie odcinki w sam raz, rowniez czekam na kolejny sezon. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Super post ;) Dużo dobrego słyszałam o tym serialu i pewnie w wakacje go oglądne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje pewnie będzie już drugi sezon, jak nie trzeci haha

      Usuń
  8. Zainteresował mnie ten serial i chyba się wezmę za niego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam ten serial i jak dla mnie jest świetny! :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam pierwszy odcinek, ale nie przypadł mi do gustu. Znam wiele dużo lepszych seriali. Ten mnie dołuje i nie mam zamiaru go dokańczać. Po prostu szkoda mi czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja szczerze liczę, że nie powstanie 2 sezon. Pierwszy skończył się idealnie i drugi nie jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie myślałam czy nie zacząć tego serialu i chyba się podejmę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego serialu, ale myślę, że się skuszę 🌹 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i by mi się podobał kilka(naście) lat temu... teraz jestem na coś takiego trochę przystara ;D
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym serialu dość dużo i jest na mojej liście do obejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym serialu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka