piątek, 16 marca 2018

Jestem silny.

To co się stało w przeciągu kilku miesięcy, bardzo mnie zmieniło. Zmieniło i może nawet wzmocniło. 

Ten cały syf lecący w moją strone kopna mnie w tyłek i powiedział WALCZ. Walcz z emocjami, walcz z innymi, ale nie walcz ze sobą, musisz być taki jaki chcesz być. 

Nie przejmować się tymi wszytkimi fałszywymi ludźmi. Nie ufajcie za szybko i nie bądźcie ufni. Jestem silny, bo mogłem sie poddać ale tego nie zrobiłem. Bo mimo wszystko wciąż gdzieś głęboko w sobie, jestem sobą. 

Nie staram sie być kimś kim nie jestem.
Nie pije, nie palę i co w tym złego?  Niektórzy myślą, że jeśli tego nie robisz to nie da sie bawić, ale uwierzcie da się dobrze bawić bez alkoholu.

 Na świecie przyjęły się takie stereotypy że np: Trzeba sie ożenić w wieku od 20 do 28 lat bo inaczej to nie, człowiek z tatuażami to kryminalista, musisz mieć dziecko, no i musisz sie bawić z alkoholem bo inaczej sie nie da.

 Jestem silny bo nie ulegam tym wszystkim propozycjom i wiem, że nie ulegnę. Bo nie lubię tego, nie będę robić czegoś czego nie lubię. Po prostu ja chce być sobą o tym marzę. Marzec miesiąc marzeń. 

30 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że ta motywacja do walki już zostanie na zawsze. Bardzo podziwiam za tyle poztywnej energi. I trzymam jak najmocniej kciuki, aby się już wszytsko układało jak sobie właśnie wymarzysz. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również mam nadzieje że to sie spełni i tobie również. Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Motywacja do walki i działania bardzo umacnia człowieka :)
    To dobrze, że idziesz swoją drogą i nie zbaczasz pod wpływem innych ludzi.
    Też jestem zwolenniczką zabawy bez alkoholu, dla mnie mogłoby go nawet nie być :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś kto mnie rozumie. Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ile ja bym chciała mieć takiej motywacji eh, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze to podsumowałeś! Nie bawisz się używkami - kujon, lamus, maminsynek, dupa w świecie. Ile razy pod naciskiem kolegów/koleżanek młodzi ludzie ulegają i dają się wciągnąć w nałogi?
    Ślub i dzieci? A kto i gdzie narzucił jakieś limity wiekowe? Społeczeństwo samo sobie narzuca takie bzdety i sami siebie nakręcają do wariactwa.
    Ja jestem 7 miesięcy po ślubie, mam 26 lat i w takim razie już powinniśmy starać się o dziecko, zaraz ciotki, babcie i znajomi zaczną zadawać to ulubione pytanie "a kiedy dziecko?".
    Dobrze że idziesz swoją drogą, swoim tempem, myśląc po swojemu i robiąc co TY chcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Super że rozumiesz, oczywiście szczęśliwego małżeństwa!

      Usuń
  5. Dokładnie...w dzisiejszym świecie trzeba mocno stać na własnych nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że nie musisz nikogo udawać i tego nigdy nie rób, zawsze znajdą się osoby które Cię pokochają takim jakim jesteś, wiem po swoim przykładzie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że masz racje ^^również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Spoko zdjęcia. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, najważniejsza jest motywacja i bycie sobą Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde wydarzenie kształtuje nas i nasz charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że masz tyle motywacji do działania. Najważniejsze to być sobą, nie udawać kogoś innego i nie ulegać presji innych, bo to i tak nic dobrego nie przyniesie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważny styl bycia, Mi też narazie się nie speiszy by mieć coś w tym pokroju, może przez brak stałej pracy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie to odmienność cechuje nas wyjątkowymi, ludzie którzy wychodzą poza stereotypy są cudowni! Są o wiele lepsi od każdego innego który jest hejtujacym odmienność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też tak uważam, nie chodzi o mnie lecz o wszystkich tych którzy nie wchodzą w te stereotypy

      Usuń
  13. Bycie innym i nie wpasowywanie się w społeczeństwo wiecznie to najlepsza cecha !

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze to kroczyć ścieżka życia w własnym kierunku, nie zatrzymując się na przystankach, które mają niekorzystny wpływ, a wręcz przeciwnie robić przystanki w miejscach, które rozwijają, motywują i sprawiają radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robić to co sie kocha i nie robić tego czego sie nie chce^^

      Usuń
  15. Super, że jesteś taki silny i nie dajesz sobą pomiatać! :) Warto odmawiać niektórych rzeczy, które są dla nas złe.

    OdpowiedzUsuń
  16. 44 years old Executive Secretary Danny Worthy, hailing from Whistler enjoys watching movies like Downhill and Community. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Bugatti Royale Kellner Coupe. zobacz co znalazlem

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka