niedziela, 4 marca 2018

Marzec to mój miesiąc.

Marzec to mój miesiąc, zawsze uważałem, że to miesiąc możliwości, nie wiem dlaczego, po prostu. Może dlatego, że w marcu dużo się działo? A może tak po prostu.


Mimo, że teraz jest trochę zimno to na pewno później będzie cieplej i będę wychodzić, zwiedzać jak to zawsze robie.
Już 1 dnia marca spotkała mnie miła niespodzianka. Nie chce krakać więc nie powiem ale jak sie uda to będę bardzo szczęśliwy.


Dni są coraz dłuższe i pamiętajcie korzystajcie z tego. Wyjdźcie z domów, pozwiedzajcie coś.
Nie wolno cały czas siedzieć i nic nie robić. Teraz robi się coraz bardziej ciepło i trzeba sie z tego cieszyć.


W tym miesiącu muszę zrobić coś dla siebie, będę się starać.


25 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten moment, gdy dzień się już powoli dłuży i można więcej rzeczy zrobić i nic nie jest takie monotonne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, coraz częściej świeci słońce, promienie, no mega haha. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ajj już niedługo lato. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia. Zgadzam się z tobą trzeba się ruszyć, a nie ciągle siedzieć i siedzieć na tyłku. Dni faktycznie są coraz dłuższe. Tobie, naprawdę samych sukcesów w tym miesiącu i nie tylko. Niech wszystko ci się uda. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie również zycze tego samego!

      Usuń
  3. Mimo, że mamy już marzec - nie mogę doczekać się dodatnich temperatur. Również lubię tą porę, chociaż ostatnio jakoś ciężko jest mi się zmotywować gdy za oknem zima.

    Pozdrawiam, Alternatywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem bardzo, w marcu powinno kwitnąć powoli a tutaj nawet bazi kotków nie ma :/ Również Pozdrawiam

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać wiosny :) Bo jestem strasznym zmarźluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię marzec - coraz bliżej wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten czas leci dopiero co byl Sylwester a juz marzec. Moj miesiac tez bo urodziny mam 16 marca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię marzec :) Jak na razie bardzo dobrze się zaczyna! :) oby tak dalej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Post z duża dawka pozytywnej energii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to prawda, marzec to miesiąc wielkich możliwości! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, marzec jak marzec haha. Każdego roku znaczy dla mnie co innego. Życzę ci powodzenia w swoich celach na marzec i mam nadzieję, że będzie to dla ciebie bardzo szczęśliwy miesiąc! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również mam nadzieję że u ciebie też taki będzie

      Usuń
  11. W marcu jak w garncu :) To chyba taki przełomowy miesiąc, gdzie ustępuje zima i pomału świat budzi się do życia, stąd może kojarzy nam się z napędem do działania :) Taak, już nie mogę doczekać się wiosny i cieplejszych dni! Tęsknię za ciepełkiem, wycieczkami rowerowymi i ogniskami ♥ Wiosno, czekam!

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby nie te mrozy z poczatku byloby spoko :D udanego marca!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka