poniedziałek, 9 stycznia 2017

ŚnieguŚnieg #11 Czas pędzi...

Czy u was też tak szybko mija czas?
Jednego dnia chcesz zrobić wszystko, a drugiego nawet nie chce ci się wstać z łóżka...
Ja tak mam ale z postami. Jednego dnia pisze 3 posty drugiego ani jednego...

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiecie, że w roku 2017 ma być koniec świata haha?
Po raz kolejny przeżyjemy koniec świata.
Ahh...

Jedzenie Tygodnia
Na ten tydzień to będzie Pepsi, bo kto powiedział, że napój nie może być jedzeniem tygodnia.

Piosenka Tygodnia
KOCHAM TĄ PIOSENKĘ.
 Ona jest taka życiowa...
 Chociaż Jeremiego&Artura i Sylwii Przybysz nie lubię zbytnio, ale piosenki mają super <3


Film Tygodnia 

Ogólnie nie znalazłem zwiastuna i nie wiem jak wam to wyjaśnić, ale filmem tygodnia jest "Nagły Cios".
Dziewczyna trafia do psychiatryka bo jej Ojczym zgonił na nią, że zabiła swoją siostrę.
Przenosi się w świat fantastyczny i musi znaleźć 5 rzeczy, aby się stamtąd wydostać.
Resztę obejrzyjcie :)

Pytania?
 [P] Jesteś tolerancyjny?
Odp. Tolerancja w 100%
[P] Jakie blogi najczęściej odwiedzasz?
Odp. Odwiedzam najczęściej tego bloga: https://agssymi.blogspot.com/
( i tamte co są w polecanych ;))
Uważam, że dziewczyny bardzo fajnie piszą, wpadajcie tam!
[P] Jak wygląda twój typowy plan dnia?
Odp. Wstaje, idę do szkoły, przychodzę do domu i idę spać.
[P] Jadasz fast foody? Jeśli tak to jakie?
Odp. Frytki.
[P] Co lubisz robić poza blogowaniem?
Odp. Fotografować, słuchać muzyki, śpiewać.

Ulubieniec Tygodnia
Są to chusteczki do nosa, bo jestem chory i mi są potrzebne.

Antylubieniec
Dałbym szkołę, ale ona już była więc dam nauczycieli.
Nie ma to jak mieć 3+ i mieć zagrożenie hah, u was też tak jest, że macie niższą ocenę niż powinniście mieć?


Dziękuje za przeczytanie.
Snap: fechner85

19 komentarzy :

  1. Bardzo fajny post. Piosenkę lubię, ponieważ ma bardzo fajny tekst. Filmu nigdy nie widziałam pierwszy raz o takim słyszę. Więcej motywacji i pomysłów na kolejne posty. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Film naprawdę polecam, ale no nie znalazłem zwiastuna, jest cudny. Dziękuje przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ^^ Nawet mu się tutaj pojawiłyśmy! Super, wielkie dzięki :* rewelacyjny wpis :) Piosenka mega 😊 buziaki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi strasznie szybko płynie czas. I ten okropny moment gdy obniżają ci ocenę xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny blog 😊 obserwuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. O końcu świata słyszałam haha - który to już raz? :D Film, o którym mówisz wydaje się interesujący, ale tytuł widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaaaardzo fajny post ^^ super :))) będę cześciej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zagrożenie oznacza to, że ma się jedynkę na koniec semestru :P
    Nigdy nie miałam sytuacji, w której miałabym niższą ocenę, niż mi wychodzi z średniej. No chyba, że masz ocenę na granicy i przed tobą jest jeszcze jakiś sprawdzian/kartkówką, to nauczyciel może dać ci propanową ocenę niższą dla mobilizacji :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zagrożenie" to powiadomienie o ocenie niedostatecznej, nie twierdzącej o jedynce na koniec semestru bo możesz ją oprawić.
      Tak mi powiedziała nauczycielka :D

      Usuń
    2. U mnie zagrożeniem jest ta ostateczna jedynka - trzeba poprawiać cały semestr, by móc w ogóle wyjść na dwa pod koniec roku :P

      Usuń
    3. to słabiutko, u mnie jest inaczej :/

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka