sobota, 14 stycznia 2017

ŚnieguŚnieg #12 PRZEDOSTATNI POST Z TEJ SERII!

Jestem mega zdziwiony jak ten sezon szybko minął.
W prawdzie jeszcze jeden post, no ale...
Chcę uświadomić, że po tym sezonie będzie przerwa z sezonami.
Ponieważ 3 sezon, który planuje jako ostatni jest bardzo czasochłonny no i potrzebuje czasu.
3 sezon planuje na... czerwiec? Może maj, ale wątpię. W ostateczności będzie on w lipcu.
Pamiętajmy również, że 3 sezon będzie miał 7 postów z tej serii.

Nie mówię też, że nigdy nie powstanie 4 sezon, ale na pewno nie teraz, raczej nie w tym roku, chociaż no nie wiem sam. Jeszcze się zobaczy :)

Ulubieniec Tygodnia
Nie wiem co dać na ulubieńca tygodnia. 
O wiem, to będą te emotikony z messengera takie śmieszna hehe.

Antyulubieniec
Smutek... Smutek jest antulubieńcem.
Nikt z nas nie lubi być smutny, no chyba że lubi to nie wiem.

Pytania?

[P] O której wstajesz do szkoły
Odp. 6:30
[P] Dlaczego piszesz bloga?
Odp. Nie wiem po prostu z pasji.
[P] Dlaczego brązowa krowa, jedząca zielona trawę daje białe mleko?
Odp. (Dzięki Oliwia) NIE WIEM

Jedzenie Tygodnia

Nie wiem, co lubicie najbardziej.
Polecam i w ogóle na pewno dobre (y)

Piosenka Tygodnia

Słyszeliście nową piosenkę Ewy Farnej? <3 <3 <3


 Wszystko albo nic, musicie posłuchać.

Film Tygodnia


"Podwójne ryzyko" mega film uwielbiam takie filmy. 
Nie będę spojlerować za dużo więc obejrzyjcie.
Kobieta zostaje oskarżona o morderstwo swojego męża i trafia do więzienia.
Musi oddać pod opiekę swojego synka.
I tutaj oglądajcie już sami.

Ciekawostka Tygodnia

Czy wiecie, że śnieg jest przezroczysty?
Bo ja nie wiedziałem haha.


Oki to koniec przedostatniego posta z tej serii, mam nadzieję, że się wam spodobał. Cześć

12 komentarzy :

  1. Wpadam już któryś raz na Twojego bloga i widzę kolejny post z serii bardzo fajny podoba mi się Twoja seria. Ogólnie to ta piosenka Ewy Farny jest zdecydowanie cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie śnieg jest przeźroczysty :o! Haha :D Musimy obejrzeć film i posłuchać piosenki :) Poczekamy na serie nawet jakby miały być za 2 lata! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejuu jak miło!! Dziękuje <3 Koniecznie obejrzyjcie i posłuchajcie!

      Usuń
  3. Ty nie używasz emiotikonek, jakoś nie zauważyłam. Po za tym świetny post, jak zawsze. Piosenka jest nawet okey. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Ja niestety jestem staromodna i za emotikonami nie przepadam i niezbyt często je stosuję.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niektórych też nie lubię, ale niektóre są spoko

      Usuń
  5. Świetny post, lubię czytać tego typu wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis :) lubię takie!

    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka