poniedziałek, 2 stycznia 2017

ŚnieguŚnieg #10 MEGA NIESPODZIANKA!

Wiecie co postanowiłem? Że będę nagrywać filmiki na bloga! 
Myślałem i myślałem co zrobić na bloga.
Aż w końcu wpadłem na ten pomysł nie wiem jak, ale mega się cieszę!
 Okej.
Troszkę się tam dziwnie zachowuje bo się boje, ale chyba zrozumiecie.
Ogólnie takie "vlogi" będą pojawiać się w poniedziałek :)





Piosenka Tygodnia
 


Jedzenie Tygodnia

 


Wyzwanie Tygodnia


 


Film Tygodnia


 

Jeśli nie wiecie o co chodzi to tutaj zwiastun: 




Pytania?

 


Antyulubieniec
  


Ulubieniec Tygodnia

Przepraszam, ale w tym tygodniu nie będzie "ciekawostki tygodnia".
Mam nadzieję, że spodobał wam się mój pomysł na bloga, nowy pomysł, bo naprawdę chciałbym żeby to wypaliło. Wiem, że jakość nie taka jaka powinna być, ja wszystko wiem, tylko wiecie pierwszy raz występuje tak jako ja i boje się, ale niedługo i ja i wy się przyzwyczaicie :)
Z góry dziękuje i pozdrawiam!

13 komentarzy :

  1. Swietnie! Bardzo podoba mi sie Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne filmiki, pośmiałam się.Czekam na kolejne. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne bo większość tam filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Ej no! Dlaczego nam się nie wyświetlają te filmy ? :/ Ehh wielka szkoda :( Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga osoba mi to pisze, naprawdę nie wiem. Jak jesteście na telefonie to się nie wyświetlą niestety :( Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysl :) popracuj troche nad jakoscia tych video :)
    btw zapraszam do mnie na nowy post
    wakacje w srodku zimy...zapraszam do Tajlandii :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/02/one-night-in-bangkok/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pracuje, ale jakość na telefonie jest inna niż na blogu.

      Usuń
  7. Super pomysł , mało kto tak robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł świetny! Trzeba mieć do tego odwagę ;) Powodzenia! Zapraszam do siebie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka