sobota, 31 grudnia 2016

Sylwester! Nowy Rok! 2017! Podsumowanie 2016r. Słoik wspomnień!

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
CO Z TEGO, ŻE JESZCZE KILKANAŚCIE GODZIN!

*Ten post jest zamiast ŚnieguŚnieg. ŚnieguŚnieg pojawi się w poniedziałek :)*
Mam dzisiaj taki super dzień, ale i tak wiem że się zje.. zwali :)
Tak dzisiaj Sylwester za kilka godzin nowy rok.
Oczywiście to kolejne święto, którego nie świętuje. 
W sylwestra dochodzi to, że go nie lubię.
Nie dlatego, że to imię :D Tylko dużo MŁODYCH ludzi wtedy pije żeby się popisać.
 Nawalają się wtedy tak bardzo, że nie wiedzą co się dzieje.
 Zadajmy sobie jedno, zasadnicze pytanie. PO CO?
 No po co się upijać? Rozumiem sylwester i w ogóle, no ale po co?


Tak w sumie to nie wiem co mam napisać.
Wiadomo, że no w nowym roku wszystko co najlepsze, żebyście się nigdy nie smucili.
Żeby ten rok był najlepszym rokiem w waszym życiu.

Podsumowanie tego roku:

Ten rok był jednym z najgorszych w moim życiu.
No może nie tak bardzo bo zacząłem pisać bloga, były ze mną niektóre osoby.
Ale jeśli chodzi o problemy rodzinne to... masakra.
 Za dużo problemów. Tak wiem niektórzy pomyślą, że jak 15-latek może mieć problemy.
Tak mam problemy, jak każdy człowiek :)
Ale jest jeden plus, wakacje nie były takie najgorsze.
Znaczy no najlepsze tez nie. Przeżyłem dużo chwil super, nie żałuję.
Jedyne co mażę to wyjść z tej szkoły.

Co chcę osiągnąć w 2017r?

Wszystko co się da. Najbardziej chciałbym być szczęśliwym.
Ale też postanawiam założyć kanał na YouTub'ie.
Tak to jest takie postanowienie, które chcę osiągnąć w tym roku.
Co myślicie by założyć kanał?  

I jeszcze jedno w tym roku zrobię taki słoik wspomnień 2017r. a w następnego roku w Sylwestra go otworzymy! 
Po prostu jak zdarzy się coś ciekawego, wrzucę to na bloga i napiszę na kartce i wrzucę do słoika!

Dobra to, jak wcześniej miłego sylwestra i no wszystko co dobre :)
Cześć. 
 

10 komentarzy :

  1. Życzę Ci aby nowy rok przyniósł wraz ze sobą więcej:
    -wyświetleń
    -obserwujących
    -współprac
    -weny
    -pomysłów :)

    Marysia z https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo mi się spodobał. Dzięki za życzenia tobie życzę dużo zdrowia aby kolejny rok był lepszy od poprzedniego i no bardzo dużo szczęścia. Powodzenia oczywiście z kanałem. Mam nadzieję że wszystko ułoży się tak jak chcesz. Udanego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo ! <3 Pijanego Sylwestra! Haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem alkohol może mieć swoje plusy, jeśli ktoś potrafi z niego korzystać. Młodych ludzi pijanych nie zaakceptuje nigdy, ale po 18? Wszystko jest dla ludzi 🙂 Tylko z umiarem.
    Mnie najbardziej w Sylwestrze wkurza grupa nieodpowiedzialnych ludzi, która bierze się za fajerwerki. Ile wypadków przez to jest! Często oni są właśnie pijani i bez żadnej wiedzy bawią się ogniem i narażają innych na niebezpieczeństwo. Petardami powinni zajmować się upoważnione do tego osoby.
    Mam nadzieje, ze następny rok będzie lepszy 🙂 Oczywiście, ze nastolatkowie mają problemy, okres dojrzewania jest trudny i ja ciebie doskonale rozumiem!
    No, wszystkiego, co najlepsze, szczęśliwego nowego roku 😀
    http://roksanaphotoechelon.bl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej to napisalas niz ja haha. Dziekujeee nawzajem!

      Usuń
  5. Fajne podsumowanie tego roku dla mnie rok 2016 skończył się bardzo przykro.
    Życze Ci powodzenia z osiagnieciamy w 2017 roku :)
    Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chyba zrobię taki słoik. Jest to świetny pomysł by "uchwycić" cały rok na karteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrym pomysłem jest również pamiętnik, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka