poniedziałek, 26 grudnia 2016

ŚnieguŚnieg #9 Jestem w Filmie Fanów Zuzi!

Nie uwierzycie, po prostu nie uwierzycie!!!
Jestem w Filmie Fanów Zuzi!!!!!!! AAAAA
Wiecie jak się jaram masakra, że mnie wzięła. Jeśli chcecie zobaczyć to jestem w 10 minucie 18 sekundach.



Antyulubieniec
Hejterzy. Czy was też hejtują? Czy mają tak tylko osoby co są w social media?
Nienawidzę ich^^

Ulubieniec Tygodnia
Choinka <3 Ubrałem we środę (21.12.2016) choinkę, kocham ją <3
Wy też kochacie swoje choinki?
Ja co rok.

Jedzenie Tygodnia
 Śnieg... obejrzyjcie jednak ten filmik Fanów Zuzi plz :D

Wyzwanie Tygodnia
Przepraszam was, że cały czas o tym mówię, ale nadal się jaram tym, że jestem jednak w tym filmiku Zuzi.
Wyzwaniem tygodnia jest właśnie ten filmik, uważam, że dobrze go zrobiliśmy (Pozdrawiam Anie).
I nie wstydzę się tego filmiku, jest super.

Film Tygodnia

Pamiętacie "Listy do M"? Jeśli tak to dzisiaj druga część, 
Listy do M.2 są cudowne.
Kocham ten film oglądałem go kilka razy w wakacje 2016 i NIGDY mi się nie znudził.

 Polecam serdecznie.

Piosenka Tygodnia
 Zakochałem się, tyle powiem.



Ciekawostka Tygodnia
Moja koleżanka znalazła w internecie adres do "Fabryki Mikołaja"
Ej super.
Santa Claus Arctic Circle 
96930 
Rovaniemi Finlandia
Zobaczcie koniecznie!

 Dziękuje wam za przeczytanie!! Do zobaczenia i Wesołych Świąt znaczy tego ostatniego dnia :D

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam "Listy do M 2" gratuluję ze jesteś w filmie fanów Zuzi. Serdecznie pozdrawiam 😆😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo mi się podoba.Gratulację, że jesteś w filmie Zuzi.Mam nadzieję, że smakował ci ten przepyszny śnieg. U mnie choinka stoi co roku, jest to taka nasza tradycja.A co do hejterów to są to ludzie którzy moim zdaniem, nie mają życia osobistego. Życzę ci udanego sylwestra. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczny był ten śnieg? Haha. Gratuluję bycia w jej filmiku, super :) Uwielbiam te piosenkę Demi♥
    Pozdrawiam
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo haha. Dziękuje! Jest mega <3 Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję! Mnie kiedyś coś takiego strasznie rajcowało, ale mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się hejterami, ważne jest by dążyć do osiągnięcia wyznaczonych celów! :) Gratuluję udziału w filmie. ;)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!Śmiesznie wyglądacie :D
    A hejterami nie warto się przejmować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. J asie jeszcze nie spotkałam z hejtem,a le broniłam innych przed nim. Tylko żadne wyjaśnienia do nich - niestety - nie trafiają.
    Gratuluję bycia w filmiku :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im się nic nie wytłumaczy :( Dziękuje! Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Super filmik :) Ciekawostka tygodnia jest mega! :) Hejterzy niestety zawsze się znajdą :/ Ale trzeba robić swoje :)

    buziaki
    teddyandcrum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy tę serię! Hejterów nie cierpimy! Hejtują i nie mają nic innego do roboty :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka