niedziela, 25 grudnia 2016

"Więc jednak wierzę w Święta"~Wigilia

Tak post dość nietypowy jak na dzisiejszą młodzież, ale jednak muszę o tym napisać.
 Zamiast posta z serii "ŚnieguŚnieg" będzie ten, mam nadzieję, że się nie obrazicie.
Dlaczego tak jest, że dzisiaj Święta uważane są za obciach.
No może nie za obciach, trochę przesada, ale za taką TYLKO tradycję(?) 

Ludzie nie widzą prawdziwej magii świąt Bożego Narodzenia, tylko "a no Wigilia jak co rok".
Tak jest co rok, ale to nie tylko "Wigilia" to jest coś więcej, nie rozumiem dlaczego ludzie nie mogą tego zrozumieć.
Wigilia to czas, który możemy z rodziną spędzić razem, bez żadnych kłótni, bez zdenerwowania. 


Kiedyś sam nie wierzyłem w święta, nie czułem tego świątecznego klimatu, zmieniło się to jednak kiedy zacząłem oglądać Zuzię.
Wiem może to dziwne, ale tak było.
Może teraz powiecie, że "Osoba, którą nawet nie znasz zmieniła Ci życie, ble ble"
Ale taka jest prawda. Zuzia tak wierzy w święta co rok, nie traci tego świątecznego klimatu, za tą ją ubóstwiam, za tą jaką jest osobą.

Młodzież również kojarzy święta bo jest wolne, serio?
Jak można kojarzyć tak ważne Święto z dniami wolnymi?
Nie rozumiem tego.

Ten post jest dla mnie bardzo ważny, proszę go nie traktować zwyczajnie.
Ja dziękuje Bogu, że mam rodzinę, nie idealna ale jest.
Współczuje wszystkim, którzy ją stracili... Jestem z wami <3
Macie kilka moich tutaj zdjęć (podobne do postu z BonzooBox)


Wiem, że jakość nie jest za dobra, ale kiedy skumałem, że mogę zrobić zdjęcia aparatem było za późno, ale obiecuje, że następnym razem zrobię aparatem.

Ogólnie również co rok kolęduje, bo kocham to. Zrobię osobny post :)

Dziękuje za przeczytanie i życzę wszystkim Wesołych Świąt i żebyście chociaż raz uwierzyli w Święta, to moje życzenie, aby ludzi raz uwierzyli w magię Świąt.

16 komentarzy :

  1. Ja zawsze wyczekuje świąt bo są wyjątkowe,magiczne a nie dlatego że wolne od uczelni czy cokolwiek innego. Cieszmy się póki trwają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak właśnie, jeju cudowne, że ktoś myśli jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z upływem czasu magia świąt pryska, a zaczyna się liczyć coś innego. Dla mnie święta zawsze były są i będą magiczne. W końcu. Mogę spędzić ten czas z rodziną. Wesołych świąt 🎄 😊 🎅🏼 cudowne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko ja wierzę w święta <3 Dziękuje! Nawzajem!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie nie dostrzegają magii świąt przez to że trąbi się o nich aż od października. Telewizja każe nam kupić to i tamto, bo bez tego te trzy dni będą niczym. Przez konsumpcjonizm święta nie są już takie jak dawniej.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wierzę w święta! Kocham się spotykać w rodziną i w ogóle <3

    Obserwuję
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdania na temat świąt są podzielone, jednak dla mnie zawsze to będzie magiczny czas :) Od dzieciństwa na nie wyczekujemy każdego roku, więc niech tak już pozostanie :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to, czy ktoś czuje święta przede wszystkim zależy od jego sytuacji, jednak ja uwielbiam święta. <3 Niektórzy ludzie nie czują tej magii, ponieważ wiele osób skupia się na jedzeniu, prezentach, a nie na najbliższych.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wigilia to czas, który możemy z rodziną spędzić razem, bez żadnych kłótni, bez zdenerwowania. " Zgadzam się z tym jak najbardziej :)

    Pozdrawaim :)

    Zapraszam na http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo to prawda:D Również Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Adi, kojarzę święta właśnie z czasem wolnym, ponieważ nie za bardzo lubię uczęszczać do szkoły. To jest taki czas właśnie w którym zostawiam szkołę, oceny a staram spędzić czas z moją rodzinką.Zdarza się, że są jakieś drobne kłótnie ale zawsze gdy jest wigilia jest zawieszenie broni. Święta, to również jak dla mnie to tradycja, ponieważ gdyby nie była kultywowana to każdy by o niej zapomniał. Osobiście uważam, że święta to nie tylko zwykłe dni ale dni w którym możemy spotkać się całą rodziną i spędzić ten czas bardzo sympatycznie. Okropne jest również to, że ludzi pamiętaj wtedy właśnie o bliskich a powinniśmy robić to cały rok. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bliskich powinno się pamiętać cały rok, tak właśnie. A z tym wolnym to każdy odbiera Boże Narodzenie inaczej, ale ja uważam że patrzenie tylko na czas wolny jest bez sensu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka