poniedziałek, 19 grudnia 2016

Pomoc w schronisku!

Zbliża się zima, właściwie już jest, a z nią święta.
Podarować szczęście ludziom przychodzi nam łatwo, jednak ze zwierzętami, które szczególnie potrzebują naszej pomocy, a przede wszystkim naszej miłości.
Zima dla psiaków w schronisku nie jest za bardzo miła.
Obdarte łapki, odmrożone palce u nóżek, zamarznięty nosek.
Dobroć i radość można podarować w każdy dzień, nie tylko w święta, ale w każdy dzień można to robić. 
Czy chcielibyście żeby świat stał się lepszy?
Chyba każdy tak by chciał.


Nie musicie dawać nie wiadomo co: pieniądze, drogie rzeczy.
Ja jestem wolontariuszem w schronisku, jak już może wiecie.
Przyznam się, nie przychodzę za często, ale kiedy już tam jestem, staram się robić wszystko żeby psiakom było dobrze. Posprzątać, wyprowadzać na spacer.
To przecież nie jest nic trudnego. Wystarczą tylko chęci.

Zwracam się do was z prośbą, abyście wy też podarowali radość psiakom.
Przynieśli jakieś koce, karmę, cokolwiek do schroniska znajdującego się w waszym mieście, a jeśli nie ma schroniska to przekazać niewielką kwotę na jakiejkolwiek stronce dla zwierząt (http://www.schronisko.krakow.pl/Nasze_potrzeby,_czyli_jak_pom%C3%B3c/)
Lub pomóc jako wolontariusz. Raz na jakiś czas przyjść i wyczyścić klatkę, wyprowadzić pieska.
Wystarczy tak niewiele, aby dać radość.


Jeśli chcecie mieć akurat pieska to pamiętajcie 
ADOPTUJCIE NIE KUPUJCIE.
A jeśli nie ma takiego psa jakiego wy chcecie, to pojedźcie do innego schroniska, może akurat tam będzie ten pies, którego chcecie.
Nie ważne gdzie adoptujecie psa, ważne jest to, że wy z tego świata robicie domem dla bezdomnych i bezbronnych psiaczków.
Każde schronisko jest domem, a jak adoptujemy pieska będzie on szczęśliwszy i wreszcie będzie mieć swój własny dom.

Co wystarczy zrobić, aby zaadoptować? 
Jeśli masz ukończone 18 lat wystarczy tylko dowód.
Jeśli masz poniżej przyjdź z rodzicem, to jest naprawdę bardzo łatwe!

Jak wcześniej wspominałem jeśli nie możecie adoptować psa to pomóżcie w jakikolwiek sposób.


Wszystkie zdjęcia w tym poście są z Przytuliska na mojej ulicy 

Mam nadzieję, że coś tam zrobiłem, abyście pomogli.
Ja kończę dzisiejszy post, ale pamiętajcie
ADOPTUJCIE NIE KUPUJCIE!

17 komentarzy :

  1. Bardzo mądry post, który daje dużo do myślenia. Ja mam pieska, który jest przybłędą wcale mi to nieprzeszkada ponieważ jest bardzo sympatycznym pisekiem. Warto pomagać nie tylko ludzią ale również zwierzętom, dlatego że one także czują. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, więcej takich cudownych postów! Sama chciałam zostać wolontariuszem, jednak w moim mieście trzeba mieć ukończone 18 lat... niestety.
    Mimo to staram się brać udział w zbiórkach na rzecz potrzebujących zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to bardzo dziwne. U nas wolontariuszami są nawet 9-letnie dziewczynki! Super! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Moja znajoma uczestniczy w wolontariacie na rzecz zwierząt poprzez zbiórkę karmy. Ostatnim razem brała udział w jakiejś akcji i całą piwnicę oraz balkon miała zastawione paczkami z karmą :) Oczywiście też dołączyłam kilka kilogramów od siebie ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam kiedyś dużo jedzenia do schroniska i nie wiem czy kiedyś sama tego nie zorganizuję tylko, że jak pójdę do schroniska to bym chyba stamtąd nie wyszła. Żal mi tych wszystkich zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę zostać wolontariuszem. Uwielbiam zwierzęta i nie rozumiem jak ludzie mogą się ich pozbywać. Chyba ten ktoś po prostu nie ma serca. Sama mam mnóstwo zwierząt. Gdy mam małe kotki to zawsze szukam im domu gdzie będą po prostu szczęśliwe.
    Super post ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa razy do roku w mojej szkole organizowane są zbiórki karmy, dla psiaków - zawsze coś dorzucę od siebie, bo to kwestia paru złoty, a zwierzak nie będzie chodzić s pustym żołądkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega podziwiam za zaangażowanie :) U nas w szkole są organizowane zbiórki karmy dla psów :) Warto pomagać- dla nas przecież to tak nie wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ze pomogles psiakom! tylko mogą liczyc na dobrch ludzi :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że u mnie nie ma właśnie takiego schroniska! :c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka