sobota, 17 grudnia 2016

ŚnieguŚnieg #8 Popsuty :(

Kurczę posty miały w grudniu pojawiać się częściej, ale chyba jednak nie, ponieważ popsuł mi się komputer, a na komputerze jest najwygodniej pisać, miało być super, a wyszło jak zwykle.



Piosenka Tygodnia
 Kocham ta piosenkę, pewnie ją znacie.
Znam ją dość długo. Pamiętam jak w podstawówce na chórze ją śpiewaliśmy.


Film Tygodnia
 Nie oglądałem tego, ale właśnie jak zobaczyłem zwiastun to chyba obejrzę.


Jedzenie Tygodnia

Tak szczerze to nie wiem co mam dać na jedzenie tygodnia, bo nie mam w ogóle pomysłu.
Ale dam cukierki sople, wiecie o które mi chodzi?
O te co się wiesza na choince.

Ulubieniec Tygodnia
To świeczki o zapachu cynamonowym, bo one tak ślicznie pachną mmm.

Antyulubieniec

Czas... czas jest antulubieńcem. Za szybko leci, każdy chciałby go cofnąć, ale wiadome jest to, że nikt nie może tego zrobić.

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiesz, że... W Hiszpanii choinka pojawia się stosunkowo rzadko, tak samo jak prezenty Wigilijne?

Przepraszam was, ale to tyle na dzisiaj. Nie będzie pytań oraz wyzwania, ponieważ tak jak mówiłem popsuł mi się komputer, a na telefonie dziwnie się pisze.

8 komentarzy :

  1. Piosenka nie chce się włączyć :( Kocham te cukierki sople <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić co jest nie tak z piosenką dzieki za info

      Usuń
  2. Przydatna ciekawostka ;)Muszę obejrzeć ten film!
    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja! Czas jest także naszym antyulubieńcem ;) Jednak gdy czas w szkole szybko mija to jest coś pięknego :D <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj doskonale Cię rozumiem z tym komputerem, bo mnie laptok nie działa od kilku miesięcy. ;/ ale w grudniu się wzięłam za siebie i obiecałam sobie codzienne posty i póki co mi to nawet wychodzi. ;)
    też mam takie świeczki i cudownie pachną. ;) a cukierki sople nigdy na choince zbyt długo nie zostawały, zawsze je ktoś zjadał. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka