wtorek, 13 grudnia 2016

BonzooBox

Ostatnio przyszła do mnie paczka z BonzooBox(KLIK)
Oczywiście, nie byłbym sobą gdybym nie zamówił jakiegoś świątecznego ubrania.

Produkt pochodzi ze sklepu DaWanda(KLIK). Tam jest o wiele więcej tych rzeczy. Wpadajcie tam!
Przejdźmy do rzeczy.


Koszulka z napisem "Let It Snow" oraz z wydrukiem śnieżynki.
Jest zrobiona z bawełny, dla mnie idealna.
Cieszy mnie również ta wiadomość, że ta koszulka jest zimowa, a ja zima, święta i te sprawy sami wiecie.
Specjalnie zamówiłem sobie większy rozmiar, bo bardzo lubię duże koszulki, ta jest idealna.

Zobaczcie tutaj taką moją "sesję" zdjęciową.
Ocena 5/5
*Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ*


Dziękuje bardzo sklepowi BonzooBox za przesłanie koszulki.
Pozdrawiam!

13 komentarzy :

  1. Fajna koszulka ❤️ Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka, a co do zdjęć to bardzo pomysłowe, pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa okeej. Czekam z niecierpliwością na kolejne post. Karabin. Świetna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię trochę większe koszulki. Podoba mi mi się też wykorzystanie lampek świątecznych na zdjęciach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka jest świetna, a sceneria jeszcze lepsza! Super świąteczne zdjęcia! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co? Też lubię tą koszulkę :). Od pierwszego wejrzenia. Niby taka zwyczajna, ale ma w sobie to "coś" ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. 53 yrs old Geologist II Florence Noddle, hailing from Erin enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Air sports. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a Silverado 2500. odniesienie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka