sobota, 10 grudnia 2016

ŚnieguŚnieg #7 Zbiórka Żywności!

Hej!

Nie wiem czy wyrobię się na sobotę czyli post z tej serii bo mam akurat w ten dzień zbiórkę żywności, a z racji tego, że pisze to kilka dni wcześniej to nie wiem czy się wyrobię, oby tak.

Film Tygodnia

Nie oglądałem tego filmu, ale koleżanka mi go poleca, a po zwiastunie widzę, że polubię ten film!



Jedzenie Tygodnia
Jedzeniem Tygodnia jest śmietana, tak śmietana.
Bo ją kocham <3

Piosenka Tygodnia
Przy tej piosence się popłakałem... Nie dawno została wypuszczona na YouTube, jest cudna
"Pierwsza Gwiazda"


Pytania?
[P] Który sezon wolałeś 1 czy 2?
Odp. Ej.. to pytanie mnie zdziwiło.
Szczerze? Nie wiem jeszcze...
[P] Jakie posty najbardziej lubisz wstawiać?
Odp. Takie jak "Zbiórka żywności. Caritas"
Takie o życiu.
[P] Czytasz inne blogi?
Odp. Pewnie, że tak.
[P] Co Cię inspiruje?
Odp. Zuzia i ważne dla mnie osoby <3
[P] Jak radzisz sobie z hejetm?
Odp. Nie przejmuję się tym.
[P] Od kiedy piszesz?
Odp. Od końca Maja, ale posty zostały usunięte.

Antyulubieniec

Dzisiaj będzie coś innego, antulubieńcem będzie taki jeden kanał na YouTube co mnie bardzo irytuje. Może znacie i lubicie, ale tak mnie irytuje, że masakra.
"Okiem Fabiana". Przyznam, że niektóre filmy ma spoko, ale jak hejtuje (teraz nie) kogoś bez powodu? No bez sensu.

Ulubieniec Tygodnia
CIĘŻARÓWKA COCA-COLI. TAK! Ciężarówka Coca-Coli, nigdy jej nie widziałęm, ale startowała chyba od 5 grudnia i widziałem zdjęcia, filmy... Jeju cudna <3

Ciekawostka Tygodnia
Czy wiesz, że w "USA ogarnia szał pisania kartek z życzeniami. Każdy Amerykanin wysyła ich kilkadziesiąt, ostatnio za pomocą poczty elektronicznej."

Oki to tyle na dzisiaj, miłego weekendu! Cześć.

14 komentarzy :

  1. Bardzo dajny post jak zwykle. Piosenka jest boska, bardzo mi się spodobała. Najbardziej chyba teledysk.A co do kanału "Okiem Fabiana", również mnie irytuję. Ale omijam go. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chwilami wkurza mnie Fabian ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pisaniem postów da się wyrobić, nawet jeśli człowiek ma na karku konkurs kuratoryjny, egzaminy i parę innych bardzo ważnych spraw ;)
    Akurat nigdy nie brałam udział w żadnej zbiórce żywności, ale w zbiórce rzeczy dla Domu Dziecku już tak - byłam jedną z darczyńców :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej, a ja nie lubię śmietany :D tak strasznie nie pasuje mi jej zapach i smak :D ale jako dziecko się nią zajadałam :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmietana jest świetna w każdej postaci! Ale ciągle nie mogę się przekonać do świątecznych piosenek, przecież jeszcze całe 2 tygodnie XD
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę posłuchać piosenki, ale myślę, że jeszcze nie teraz, poczekam do świąt :)
    Czy tylko ja nie lubię śmietany? :P
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka