sobota, 1 października 2016

Owocki #8 Przyszykowania do 2 sezonu !


Cześć
Tak, po tytule można rozpoznać, że już szykuję 2 sezon, wiecie te kategorie "Piosenka tygodnia" itp.
Może za wcześnie, ale jaram się już świątecznym klimatem i w ogóle. To nie wszystko, nie szykuję tylko 2 sezonu, szykuję już 3 wiem powaliło mnie trochę nie skończył się nawet 1 sezon, a już szykuję 3? Tak ponieważ ten 3 sezon ma być zupełnie inny od tych 2 pierwszych, więc czekajcie !!

- Suchar tygodnia 

Ten suchar będzie troszkę sprośny, więc żeby nie było :D
[P] Ulubiona zabawka Matki Natury?
Odp. Słoneczko 
Jak coś to nie ja xd

-  Film tygodnia 


Chce wyprzedzić falę hejtu na mnie. Tak wiem pisałem w "10 rzeczy, których się boje"(który będzie niebawem ;)), że boje się horrorów, a ten film właśnie jest niby "horrorem" bo w sumie niby napisane, że horror, ale to na pewno nie jest horror, niby straszne, ale nie.
W niedzielę obejrzałem taki super film tak mnie wciągną u chce oglądać go cały czas.
Opowiada on o... nie wiem jak to napisać obejrzyjcie zwiastun:

- Owoc tygodnia 

W tym tygodniu owocem tygodnia jest Winogron. Nie wiem czemu, ale winogron kojarzy mi się z jesienią, wtedy winogrona są najlepsze. Chyba.

- Piosenka tygodnia 


Czuję już ten klimat Halloween, a wy nie? Ja go nie obchodzę, ale zawsze lubiłem Halloween i dla mnie to nie było jakieś święto szatana czy coś, dla mnie to zwykła zabawa "Cukierek albo psikus" tyle. 
Polecam MEGA tą piosnkę jak ktoś ma już fazę na Halloween.

- Ciekawostka tygodnia

"Winogrona rozluźniają twoje naczynia krwionośne?" 
Nie wiedziałem o tym, nie jem za dużo winogrona, ale go lubię ^^

Bardzo szybko to mija wszystko popatrzcie MIESIĄC szkoły już minął, czyż to niecudowne ?
Ej akurat trafiłem z postem na 1 października, ale super <3
Oki pa ;)

Instagram- adrianola_(KLIK) 
Snap- fechner85
Facebook- Adrian Fechner(KLIK) 

26 komentarzy :

  1. Film na pewno obejrze ! http://xnever-look-backx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. takiego typu bloga jeszcze nie widziałam brawo za oryginalność i kreatywność :D Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten film to była totalna porażka - uwielbiam horrory, a ten był dla mnie w sumie komedią. I to dość słabą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znaczy ja też to nie uważam za horror, ale film z sam z siebie jest super !

      Usuń
  4. Nigdy nie spotkalam się z takim blogiem jak Twoim, ale dobrze, że jesteś orginalny! Oglądałam film, ale moim zdaniem jest przeciętny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz ciągle jem winogron😍 ten suchar to nawet niezly

    OdpowiedzUsuń
  6. Film oglądałem i szczerze mówiąc bywały lepsze. :D Ale warto obejrzeć, może akurat komuś się spodoba :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) www.luxx400.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Minął miesiąc szkoły. W pewnym sensie jestem zaskoczona, jak szybko to przeminęło, ale z drugiej strony zmusza mnie to do refleksji. Czego się nauczyłam w ciągu tego miesiąca? Rozwinęłam swojego bloga, umiejętności? Byłam w porządku wobec znajomych? Dostatecznie starałam się w szkole? Co mi się udało, a co nie? Poza tym kolejne miesiące będą mnie przybliżać do drugiej klasy, kiedy to pojawią się rozszerzenia, a z drugiej do matury, wkroczenia w dorosłość i podejmowania kolejnych wyborów.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Adrian! :D
    Dość niespotykany blog, taki inny, podoba mi się!
    Odnosząc się do samego posta, film na pewno obejrzę tak jak i wysłucham piosenki. ;D
    Śliczny blog <3
    Pozdrawiam! W między czasie zapraszam do siebie - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo zbaw mnie od złego. Dla mnie ten film był fajny, ale z początku straszniee monotonny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowy blog :) wieje pozytywną energią :)

    zapraszam do siebie www.mamakrejzolka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha żart jest MEGA! :D Hehe ^^ Super, że wprowadzasz na swojego bloga troszkę humoru :) Film oglądałyśmy jest rewelacyjny naszym zdaniem :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, Kuba Rozpruwacz! Kocham o nim czytać i słuchać, ale zwiastun jakoś mnie nie przekonuje. Widocznie horrory wbrew temu co usiłuję sobie wmówić, nie są dla mnie :P.
    Pisałam już, że z wyglądu bardzo przypominasz mi Draco Malfoya (w razie wątpliwości - to był komplement ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to ten z Harrego Paottera? `Nie oglądam tak, ale dziękuje hahah :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka